-9-
الإمام ناصر محمد اليماني
ــــــــــــــــــ

سخنی مختصر در باب مسیح کذاب
ماهیت واقعی ساحران و پیشگویان و بندگان طاغوت

ای ساحران و پیشگوها و ای بندگان طاغوت؛ شما حقیقت آنچه که در این خطابه آمده‌است را می‌دانید. شما با معبودان مؤنثی که از جنس شیاطین جن هستند نکاح کرده و همان‌گونه از آنها بهره گرفته‌اید که از زنان بشر بهره‌مند می‌شوید، تا نسل انسانی به هلاکت کشیده شود...خداوند شما را بکشد! چگونه از حق منحرف می‌شوید؟ سحر را از شیاطین آموخته و با شیاطین مؤنث زنا می‌کنید تا مثل هاروت و ماروت، خلقت خداوند را تغییر دهید. شیاطین به شما گفته‌اند که ما فتنه هستیم [عمل ما فتنه‌گری در خفاست] پس در ظاهر کافر نباشید [خود را به مردم مسلمان نشان دهید] « نحن فتنةٌ فلا تكفر». ما می‌دانیم که شیاطین [مردم را] به‌سوی کفر دعوت می‌کنند. آنها به شما گفته‌اند که با وجود اینکه در باطن کافرید، اما تظاهر به ایمان کرده و به مساجد بروید تا جایی که مردم تصور کنند افراد صالحی هستید. شما از رفتن به مساجد هراسناکید، چرا که می‌دانید عملتان ریا است و می‌ترسید خداوند بر سر یکی از شما صاعقه بفرستد. شما ازنمازگزارانی هستید که از نماز خود غافل هستند [ اشاره به آیه کریمه سوره الماعون: الَّذِينَ هُمْ عَن صَلَاتِهِمْ سَاهُونَ ﴿۵﴾]. آنها خود را در حضور خداوند احساس نمی‌کنند و برای اینکه مردم آنها را از صالحان بدانند، با وجود جنب بودن، به مساجد خداوند می‌روند. از کوچک‌ترین کار خیری جلوگیری کرده وسعی در قطع کردن ماعون [الحرث انسان] و اختلاف انداختن بین شوهر و همسرش می‌کنید،تا آنها نیز از آنچه که شما از آن کناره گرفته‌اید، دور شوند. شما قومی هستید که خداوند تعالی درباره آنان می‌فرماید:
{وَمِنَ النَّاسِ مَن يُعْجِبُكَ قَوْلُهُ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَيُشْهِدُ اللَّـهَ عَلَىٰ مَا فِي قَلْبِهِ وَهُوَ أَلَدُّ الْخِصَامِ ﴿٢٠٤﴾ وَإِذَا تَوَلَّىٰ سَعَىٰ فِي الْأَرْضِ لِيُفْسِدَ فِيهَا وَيُهْلِكَ الْحَرْثَ وَالنَّسْلَ ۗ وَاللَّـهُ لَا يُحِبُّ الْفَسَادَ ﴿٢٠٥﴾}
[البقرة] صدق الله العظيم
الإمام المهدي ناصر محمد اليماني

[متن کامل این بیان تحت عنوان«خطاب یمانی منتظر به هیئت علمای بزرگ عربستان» ترجمه شده است]
ـــــــــــــــــــــــــ
توضیح اضافی جهت اطلاع: حرث به معنای کشتزار و ماعون به معنای ظرف، هر دو به رحم زن اطلاق می‌شود: «یهلکون الحرث = کشتزار را نابود می‌کنند» و «یمنعون الماعون = ظرف را منع می‌کنند» یک معنی دارند و آن یعنی رحم را تباه می‌کنند. ساحران دو دسته هستند، آنهایی که تردستی و شعبده بازی می‌کنند یعنی «سحر تخییل» و هدف شیاطین از آموزش آنها این است که هر وقت پیامبری با معجزه از جانب خداوند تایید شود، مردم گمان کنند که او ساحر است و معجزه او نوعی شعبده‌بازی و تردستی است و برای همین است که مردم به هر پیامبری می‌گفتند که تو ساحری. اما دسته دوم ساحران که بسیار خطرناک‌تر هستند در این بیان مورد بحث هستند این ساحران حرث [رحم] و نسل را تباه می‌کنند، به این معنی که هر فرزندی از این رحم به دنیا بیاید فاسق خواهد بود و هیچ امکان اصلاح ندارد نمونه‌اش قوم حضرت نوح هستند. حضرت نوح از خداوند خواست که نسل این قوم را ریشه‌کن کند، زیرا از آنان جز فاسق به دنیا نخواهد آمد. دلیل آن هم تباه شدن حرث [رحم] زنان این قوم توسط دسته دوم ساحران است. روش این ساحران بدین گونه است که هنگامی که زنی به آنها مراجعه کند برای انجام خواسته‌های زن یک شرط می‌گذارند و آن اینکه با آن زن در هنگامی که عادت ماهیانه دارد آمیزش کنند. آنها در این عمل شیاطین جن را دعوت و آنها را با خود شریک می‌کنند. رحم این زن پس از این عمل تباه می‌شود و هنگامی که سحر ساحر را با خود می‌برد و از شوهر خود باردار می‌شود، شیاطین جن در عمل آمیزش با شوهر شریک خواهند بود و فرزندی که از شوهر زن به دنیا می‌آید فاسق خواهد بود و امکان اصلاح شدن ندارد. البته ناگفته نماند که فرزندان زنا که پدر و مادرانشان مرتکب خطا شده‌اند جزء این گروه نیستند و اگر پدرشان معلوم نباشد برادران دینی به حساب می‌آیند .

اقتباس المشاركة 11070 من موضوع القول المُختصر في المسيح الكذاب الأشِر ..

- 9 -
الإمام ناصر محمد اليماني
ــــــــــــــــــــــ


القول المختصر في المسيح الكذاب الأشِر
حقيقة المشعوذين والعرّافين وعبدة الطاغوت ..


ويا معشر المُشعوذين والعرّافين وعبدة الطاغوت، إنّكم لتعلمون حقيقة ما جاء في خطابي هذا، وإنّكم لتنكحون آلهتكم من إناث الجنّ الشياطين وتستمتعون بهنّ كما تستمتعون بحرث الإنس فتهلكوه، قاتلكم الله أنّى تؤفكون! وعلّمتكم الشياطين السحر وتفعلون الزنى بإناث الشياطين لتغيير خلق الله كما فعل الملك هاروت وماروت، وقالت لكم الشياطين إنّما نحن فتنةٌ فلا تكفر، ونحن نعلم بأنّ الشياطين يدعون إلى الكُفر وإنّما قالوا لكم أن تؤمنوا ظاهر الأمر وتكفروا باطنه وتذهبوا إلى المساجد وذلك حتى يظنّ الناس بأنّكم صالحون، وما كان لكم أن تدخلوا مساجد الله إلا خائفين لأنّكم تعلمون إنّما ذلك رياءٌ فيخاف أحدُكم أن يُرسل الله عليه صاعقةً من السماء؛ بل أنتم المصلّون الذين هم عن صلاتهم ساهون غافلون، فهم ليسوا واقفين بين يدي الله بل تُراءون الناس بأنّكم من الصالحين وتذهبون إلى مساجد الله جُنُباً وأنتم تمنعون الماعون (حرث الإنسان) فتفرّقون بين المرء وزوجه لتقترفوا ما أنتم مُقترفون؛ بل أنتم القوم الذي قال الله عنهم: {وَمِنَ النَّاسِ مَن يُعْجِبُكَ قَوْلُهُ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَيُشْهِدُ اللَّـهَ عَلَىٰ مَا فِي قَلْبِهِ وَهُوَ أَلَدُّ الْخِصَامِ ﴿٢٠٤﴾ وَإِذَا تَوَلَّىٰ سَعَىٰ فِي الْأَرْضِ لِيُفْسِدَ فِيهَا وَيُهْلِكَ الْحَرْثَ وَالنَّسْلَ وَاللَّـهُ لَا يُحِبُّ الْفَسَادَ ﴿٢٠٥﴾} صدق الله العظيم [البقرة].

الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
_________________