- 1 -
الإمام ناصر محمد اليماني
08 - 03 - 1430 هـ
04 - 03 - 2009 مـ

۱۴-اسفند-۱۳۸۷ه.ش.
12:29 صباحاً
ــــــــــــــــــــــ


بیان صاحب علم کتاب درمورد شمارش سال و حساب..

بسم الله الرحمن الرحيم، وسلامٌ على المُرسلين والحمدُ لله ربّ العالمين، وبعد..
به تمام حق‌جویان؛ سزاوار نیست جز حق به خداوند نسبت دهم و اگر برایتان روشن شد حق است؛ شایسته است که از آن پیروی کنید و بعد از حق چیزی جز گمراهی نیست.
برادر گرامی؛ با این که درطول هر سال کیهانی (سنة الکونیّه) سیاره عذاب ۱۲ بار از کنار زمین می‌گذرد؛ ولی هربار محل عبورش فرق دارد و این بار عبورش از نزدیک‌ترین فاصله از زمین-از زمان آغاز دهر و ماه – است. سزاوار نیست شب از روز پیشی گیرد و خورشید از مغرب طلوع کند مگر بعد از گذشت هزار سال کیهانی (سنة الکونیّه) و پنجاه هزار سال شمسی. با این که روز بر اساس سال شمسی با روز بر اساس سال کیهانی (سنة الکونیّه) با هم فرق دارند ولی هردو با دقت بسیار بالا در ارتباط با ماه قمری و روز در زمین بوده وحساب‌شان حتی یک ثانیه –که واحد محاسبات زمان است- با هم فرق ندارد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{هُوَ الَّذِي جَعَلَ الشَّمْسَ ضِيَاءً وَالْقَمَرَ نُورًا وَقَدَّرَهُ مَنَازِلَ لِتَعْلَمُوا عَدَدَ السِّنِينَ وَالْحِسَابَ مَا خَلَقَ اللَّهُ ذَٰلِكَ إِلَّا بِالْحَقِّ يُفَصِّلُ الْآيَاتِ لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ} صدق الله العظيم [يونس:٥].
و تصديق فرموده خداوند تعالى:
{فَالِقُ الْإِصْبَاحِ وَجَعَلَ اللَّيْلَ سَكَنًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ حُسْبانًا ذَٰلِكَ تَقْدِيرُ الْعَزِيزِ الْعَلِيمِ} صدق الله العظيم [الأنعام:٩٦].
و اما طول ماه شمسی همان گونه که خداوند در آیات محکم قرآن عظیم به شما آموخته است؛ هزار ماه قمری بر اساس ایام شماست. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ ﴿١﴾ وَمَا أَدْرَاكَ مَا لَيْلَةُ الْقَدْرِ ﴿٢﴾ لَيْلَةُ الْقَدْرِ خَيْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ ﴿٣﴾} صدق الله العظيم [القدر].
و از آن جا که خورشید و ماه دو حساب جداگانه دارند [ اشاره به آیه کریمه سوره الرحمن: الشَّمْسُ وَالْقَمَرُ بِحُسْبَانٍ ﴿٥﴾] و از آن جا که سال زمینی دارای ۱۲ ماه قمری است؛ و ازآن جا که یک ماه شمسی برابر هزار ماه قمری است؛ پس تعداد ماه شمسی بر اساس حرکت خورشید برابر دوازده هزار ماه قمری می‌شود که بعد از تبدیل آن به حساب سال در زمین و با درنظر گرفتن این که هر سال ۱۲ ماه قمری است؛ نتیجه سال شمسی به دست می‌آید که با دقت بسیار بالا بر اساس روز و ساعت و دقیقه و ثانیه محاسباتی بشر؛ برابر هزار سالی است که شما می‌شمارید.

و اما سال کیهانی(سنة الکونیّه) طولش برابرپنجاه هزار سالی است که شما می‌شمارید و اما عمر دهر ازلحظه شروع "زمان" و ماه و حرکت خورشید و ماه؛ تا لحظه طلوع خورشید از مغرب پنجاه هزار سال شمسی است.
و اما بر اساس حساب سال کیهانی (سنة الکونیّه) از لحظه آغاز روزگار و خورشید و ماه برابر هزار سال کیهانی است؛ من می‌دانستم سخن دشمنان خدا که گمان می‌برند در حساب عذاب در کتاب خدا قرآن عظیم تناقض وجود دارد چیست.
گفتند چگونه یک بار می‌گوید هزارسال و باردیگر می‌گوید پنجاه هزار سال؟ و گفتند : چگونه این طور می‌شود؟ در جواب آنها به حق می‌گویم و سزاوار نیست جز حق به خدا نسبت داده شود؛ به حق در مورد شمارش سال‌ها در حساب در کتاب فتوا داده وبه آنها می‌گویم: اگر خواستید به یقین از دانش حساب ایام و دهر بر اساس روز زمینی ما و با دقتی به اندازه ساعت بلکه دقیقه و ثانیه باخبر شوید و اگر خواستید بدانید عدد سال و حساب بر اساس تقویم سال کیهانی(سنة الکونیّه) چگونه است؛ باید سال کیهانی را در سال شمسی ضرب کنید و از ان جا که یک سال کیهانی(سنة الکونیّه) برابر پنجاه هزار سال و سال شمسی برابر هزار سال است پس:
پنجاه هزار ضرب در هزار مساوی پنجاه میلیون سال بر اساس روزهای شما با دقتی برابر ساعت و دقیق و ثانیه است.
اما اگر خواستید بدانید بر اساس سال شمسی چقدر از آغاز حرکت خورشید و ماه تا لحظه طلوع خورشید از مغرب طول می‌کشد؛ از آن جا که طول سال شمسی مانند هزار سالی است که شما می‌شمارید؛ پس آن را در سال کیهانی ضرب می‌کنید یعنی هزار ضرب در پنجاه هزار که می‌شود پنجاه میلیون سال بر اساس ایام زمین با دقتی معادل ساعت و دقیقه و ثانیه.
و به این ترتیب موعد عذاب و طلوع خورشید از مغرب چه بر اساس سال شمسی چه سال کیهانی در کتاب با دقت بسیار بالا بر اساس روز و ساعتی که در دست دارید مشخص شده؛ فرقی ندارد سال شمسی باشد یا سال کیهانی. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَمَا أَرْسَلْنَاكَ إِلَّا كَافَّةً لِلنَّاسِ بَشِيرًا وَنَذِيرًا وَلَٰكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ ﴿٢٨﴾ وَيَقُولُونَ مَتَىٰ هَٰذَا الْوَعْدُ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ ﴿٢٩﴾ قُلْ لَكُمْ مِيعَادُ يَوْمٍ لَا تَسْتَأْخِرُونَ عَنْهُ سَاعَةً وَلَا تَسْتَقْدِمُونَ ﴿٣٠﴾} صدق الله العظيم [سبأ]
و اما سؤال دیگرشما که مربوط به روح است و جواب: خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَيَسْأَلُونَكَ عَنِ الرُّوحِ قُلِ الرُّوحُ مِنْ أَمْرِ رَبِّي وَمَا أُوتِيتُمْ مِنَ الْعِلْمِ إِلَّا قَلِيلًا} صدق الله العظيم [الإسراء:۸۵].
و موضوع و امر روح از علوم {كُنْ فَيَكُونُ}، است و قدرت خداوند مطلق و بدون حدود و قید است. خداوند تعالی می‌فرماید:

{إِنَّ مَثَلَ عِيسَىٰ عِنْدَ اللَّهِ كَمَثَلِ آدَمَ خَلَقَهُ مِنْ تُرَابٍ ثُمَّ قَالَ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ}صدق الله العظيم [آل‌ عمران:٥٩].
و اما سؤالت در مورد بالا رفتن روح؛ معنی‌اش این است که مرگ او فرا نرسیده است؛ بلکه روح او نزد خداوندش رفته تا روزی که زمان بازگشتن آن به کالبدش-با کن فیکون- فرا رسد و در میان‌سالی با شما سخن گفته و از صالحانی باشد که پیرو خلیفه خدا امام مهدی هستند.

و اما سؤالت:" آیا خداوند مردم را به خاطر کافر بودن نسبت به مهدی منتظر ناصر محمد یمانی عذاب خواهد کرد؟" به حق برایت فتوا داده و می‌گویم: به هیچ وجه؛ خداوند مردم را به خاطر کافر بودن نسبت به مهدی منتظر حق پروردگارشان امام ناصر محمد یمانی عذاب نمی‌کند؛ خداوند مسلمانان و کفار را به خاطر کافر شدن نسبت به آن چه امام مهدی مردم را به سوی آن دعوت می‌کند؛ یعنی حکمیت خداوند، عذاب می‌کند. من حکم حق را از آیات محکم کتاب برای‌شان می‌آورم اما از پذیرش حکمیت پروردگارشان رو گردانده و در برابر فرمان پروردگارشان عصیان می‌کنند که می‌فرماید:
{وَمَا اخْتَلَفْتُمْ فِيهِ مِنْ شَيْءٍ فَحُكْمُهُ إِلَى اللَّهِ ذَٰلِكُمُ اللَّهُ رَبِّي عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَإِلَيْهِ أُنِيبُ} صدق الله العظيم [الشورى:١٠].
خداوند امام مهدی ناصرمحمد یمانی را رسول جدیدی قرارنداده تا اگر مردم نسبت به آن چه که آورده کافر شدند، عذاب‌شان کند؛ لذا دلیل عذاب شدن‌شان این است که ازدعوت امام مهدی به سوی کتاب خدا و سنت حق رسولش رو گردانده و می‌گویند:" چيزى كه از شما خواسته شده اين است: صبر کرده و به احادیث و روایاتی که دارید تمسک جویید". پس به آنها می‌گوییم: حتی اگر بر خلاف آیات محکم قرآن عظیم باشد ای جماعت اهل سنت و شیعه که به آن چه که مخالف آیات محکم قرآن ایت تمسک جسته و خود را هدایت شده می‌دانند؟ آیا این شما نیستید که به خود جرأت داده و رحمت خدا را تقسیم می‌کنید و وارد شئون خداوند تعالی شده و به جای او خلیفه‌اش را انتخاب می‌کنید؟ شیعه می‌گویند امام مهدی محمد بن حسن عسکری است و اهل سنت می‌گویند خیر بلکه امام محمد بن عبدالله است! من با آن چه که خداوند در پاسخ به کفار قریش فرموده است به شما پاسخ می‌دهم:
{وَقَالُوا لَوْلَا نُزِّلَ هَٰذَا القرآن عَلَىٰ رَجُلٍ مِنَ الْقَرْيَتَيْنِ عَظِيمٍ} صدق الله العظيم [الزخرف:٣١].
و خداوند در پاسخ آنان می‌فرماید:

{أَهُمْ يَقْسِمُونَ رَحْمَتَ رَبِّكَ} صدق الله العظيم[الزخرف:٣٢].
چرا که انتخاب انبیاء و خلفا امری است که مختص خداوند مالک الملکوت است که ملک را به هرکس که بخواهد می‌دهد و حتی انبیاء حق ندارند به جای خداوند خلیفه‌ای را انتخاب کنند. خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَقَالَ لَهُمْ نَبِيُّهُمْ إِنَّ اللَّهَ قَدْ بَعَثَ لَكُمْ طَالُوتَ مَلِكًا قَالُوا أَنَّىٰ يَكُونُ لَهُ الْمُلْكُ عَلَيْنَا وَنَحْنُ أَحَقُّ بِالْمُلْكِ مِنْهُ وَلَمْ يُؤْتَ سَعَةً مِنَ الْمَالِ قَالَ إِنَّ اللَّهَ اصْطَفَاهُ عَلَيْكُمْ وَزَادَهُ بَسْطَةً فِي الْعِلْمِ وَالْجِسْمِ وَاللَّهُ يُؤْتِي مُلْكَهُ مَنْ يَشَاءُ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ} صدق الله العظيم [البقرة:٢٤٧].
پس چطور شیعه و سنی رحمت و ملک پروردگارشان را تقسیم کرده و به جای او خلیفه‌اش را انتخاب می‌کنند؟
ای جماعت مسلمین؛ آیا می‌دانید چرا اهل سنت و شیعیان نسبت به شأن من کافرند؟ چون شیعیان امام مهدی را خودشان انتخاب کرده و گفتند محمدبن حسن عسکری است و درانتظار او هستند و اگر ناصر محمد یمانی به پروردگارش افترا زده و از خواسته آنها پیروی نموده و بگوید من امام مهدی محمد بن عسکری هستم؛ تمام شیعیان اثنی عشری مرا به دوستی گرفته و امر مرا تصدیق کرده و یاریم می‌کنند.
هم چنین اگر به ناحق به خداوند افترا بزنم واز امیال اهل سنت پیروی کرده و بگویم من امام مهدی محمد بن عبدالله هستم آنها مرا به دوستی می‌گیرند! پناه برخدا که بعد از آن که علم به من داده شد؛ از امیال آنان پیروی کنم. تصدیق فرمان خداوند تعالی:
{وَكَذَٰلِكَ أَنْزَلْنَاهُ حُكْمًا عَرَبِيًّا وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ بَعْدَمَا جَاءَكَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَكَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِيٍّ وَلَا وَاقٍ} صدق الله العظيم [الرعد:٣٧].


و شاید یکی از علمای اهل سنت یا شیعیان بخواهد سخن مرا قطع کرده و بگوید:" همانا که در این آیه به مُحمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم هشدار داده شده است؛ ناصر محمد یمانی این هشدار که متوجه تو نیست". در پاسخ او می‌گویم: آیا حکم عربی قرآن عظیم تنها برای مُحمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم حجت است که درمورد عدم تمسک به آن فقط به ایشان هشدار داده شده باشد یا حجت برای مُحمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم و ناصر محمد و تمام مسلمانان است؟ تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{فَاسْتَمْسِكْ بِالَّذِي أُوحِيَ إِلَيْكَ ۖ إِنَّكَ عَلَىٰ صِرَاطٍ مُسْتَقِيمٍ ﴿٤٣﴾ وَإِنَّهُ لَذِكْرٌ لَكَ وَلِقَوْمِكَ ۖ وَسَوْفَ تُسْأَلُونَ ﴿٤٤﴾} صدق الله العظيم [الزخرف].
ای جماعت اهل سنت و شیعه‌ در دوران مهدی منتظر؛ آیا می‌دانید چرا مُحمدٌ رسول الله درمورد شما فتوا داد که بدترین علمای امت اسلامی هستید؟ چون امام مهدی با دعوت به سوی کتاب خدا و سنت رسولش در برابرتان حجت اقامه می‌کند اما شما روگردانده و از آن سرباز زدید؛ لذا به شما و پیروان‌تان که از امام مهدی حق پروردگار عالمیان روگردان باشند؛ بشارت عذاب بزرگی را می‌دهم.
ممکن است یکی از مسلمانان که از علمای‌شان پیروی می‌کنند بخواهد سخن مرا قطع کرده و بگوید:" ناصر محمد یمانی؛ چرا خداوند ما را عذاب می‌کند؟ ما پیرو علمای‌مان هستیم و اگر آنها تو را تصدیق کنند؛ ما هم تصدیق می‌کنیم و اگر آنها تو را تکذیب نمایند؛ ما هم تکذیبت می‌کنیم؛ چون آنها درمورد شأن تو از ما آگاه‌ترند" در جواب او به حق می‌گویم خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَكَذَٰلِكَ أَنْزَلْنَاهُ حُكْمًا عَرَبِيًّا وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ بَعْدَمَا جَاءَكَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَكَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِيٍّ وَلَا وَاقٍ} صدق الله العظيم [الرعد:٣٧].
ای جماعت مسلمین؛ بیایید تا دلیل این که چرا خداوند شما را همراه کافران عذاب خواهد کرد را به شما بگویم. چون کسانی که خداوند شأن من را به آنان نشان داده و از بیاناتم باخبرشان می‌کند؛ چه از علما باشد چه از جاهلان؛ آن را درک کرده و می‌فهمد و می‌بیند علم و منطق، بیان ناصر محمد یمانی از قرآن را می‌پذیرد و از حق آمده از نزد پروردگار مسرور می‌شود. سپس با آن به سراغ کسانی می‌رود که فتنه برپا کرده‌اند تا قلبش مطمئن شود و آنها با روایت یا حدیثی دروغ مثل این سخن که: امام مهدی محمد بن عبدالله یا محمد بن حسن عسکری است یا این که مهدی خود را معرفی نمی‌کند و نمی‌داند امام مهدی است؛ بلکه علمای امت او را شناخته و به او خبر می‌دهند که امام مهدی است؛ او را به فتنه می‌اندازند. حال اگر پرسش‌گر ساده لوح باشد؛ حرف عالم فتنه‌گر را باور می‌کند و از بیان حق پروردگارش رومی‌گرداند!
ای جماعت مسلیمن و علمای‌شان! من امام مهدی منتظرحق پروردگارتان؛ خدا را به شهادت می‌گیرم که از شما دعوت کردم به حکم خدا سرنهید و جز آوردن حکم خدا از آیات محکم قرآن عظیم؛ و چیزی بر عهده ناصر محمد یمانی نیست. من نمی‌گویم احکام را از آیات متشابه که خداوند آنها را برای شما حجت قرار نداده می‌آورم. حاشالله؛ بلکه از آیاتی برای‌تان حکم می‌آورم که خداوند درباره آنها می‌فرماید:
{آيَاتٌ مُّحْكَمَاتٌ هُنَّ أُمُّ الْكِتَابِ}
و کسی که قلبش از حق دور باشد و احادیث فتنه‌ای را بجوید که مخالف تمام آیات محکم هستند؛ از حکم خدا روگردانده و پیرو حکم شیطان رجیم شده است که همیشه بر خلاف حکم حق خداوند در آیات قرآن عظیم است. برای همین شما به خدا حجت داده‌اید تا شما راهمراه روگردانان از احکام حق خدا در حکم عربی مبین-قرآن- عذاب کند؛ احکامی که عالم و جاهل و چوپان و دکتر و پرفسور و تمام کسانی که زبان عربی مبین را می‌دانند؛ آنها را درک کرده و می‌ُفهمند.
برای مثال وقتی به حق فتوا داده و می‌گویم: ای اهل سنت و ای شیعیان؛ شما رهبر و امام امت را که بعد از انبیاء خلفای خدا بر شما هستند؛ انتخاب نمی‌کنید. نه شما چنینی حقی دارید و نه انبیاء در این امر اختیاری دارند؛ بلکه این خداوند است که خلیفه خود را برگزیده و دانشی بیش از دانش شما به او عطا می‌فرماید. سپس حکم حق در باره این مسئله را از حکم حق خدا در قرآن عربی مبین برای‌تان می‌آورم و می‌گویم خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَقَالَ لَهُمْ نَبِيُّهُمْ إِنَّ اللَّهَ قَدْ بَعَثَ لَكُمْ طَالُوتَ مَلِكًا قَالُوا أَنَّىٰ يَكُونُ لَهُ الْمُلْكُ عَلَيْنَا وَنَحْنُ أَحَقُّ بِالْمُلْكِ مِنْهُ وَلَمْ يُؤْتَ سَعَةً مِنَ الْمَالِ قَالَ إِنَّ اللَّهَ اصْطَفَاهُ عَلَيْكُمْ وَزَادَهُ بَسْطَةً فِي الْعِلْمِ وَالْجِسْمِ وَاللَّهُ يُؤْتِي مُلْكَهُ مَنْ يَشَاءُ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ} صدق الله العظيم [البقرة:٢٤٧].
حکم خداوند که به زبان عربی مبین در آیات محکم او آمده است؛ نیازی به تفسیر ندارد. اگر یکی از شما به دیگری بگوید به آسمان نگاه کن؛ به تو فتوا می‌دهم این خورشید است؛ آیا به مفتی نمی‌خندید؟ آیاتی که خداوند آنها را ام الکتاب قرار داده نیز چنین هستند؛ این آیات برای هر کسی زبان عربی مبین بداند-چه عالم و چه جاهل- واضح و آشکار است چون حکمی است که به زبان عربی مبین داده شده است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَكَذَٰلِكَ أَنْزَلْنَاهُ حُكْمًا عَرَبِيًّا وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ بَعْدَمَا جَاءَكَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَكَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِيٍّ وَلَا وَاقٍ} صدق الله العظيم [الرعد:37].
ببینید مُحمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم؛ کسی که از شما بهتر و عالم‌‌تر است چگونه تهدیدی می‌شود:
{وَكَذَٰلِكَ أَنْزَلْنَاهُ حُكْمًا عَرَبِيًّا وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ بَعْدَمَا جَاءَكَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَكَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِيٍّ وَلَا وَاقٍ} صدق الله العظيم [الرعد:٣٧]،
به یاد داشته باشید و متذکر شوید:
{مَا لَكَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِيٍّ وَلَا وَاقٍ} صدق الله العظيم.
حال که چنین است؛ ای کسانی که از حکم خدا به زبان عربی مبین رومی‌گردانید؛ چه کسی شما را از عذاب خدا حفظ خواهد کرد؟ به خدا قسم شما از مطالبی پیروی می‌کنید که نه عقل آنها را می‌پذیرد و نه منطق؛ این فتوا از نزد شیطان برای‌تان آمده که : امام مهدی را خدا برنمی‌انگیزد تا بگوید ای مردم خداوند مرا به سوی شما فرستاده است و هم چنین این که مهدی منتظر حق پروردگارتان نمی‌گوید او امام مهدی است و این شما هستید که مهدی منتظر را از میان خود شناخته و او را به خودش معرفی می‌کنید که: تو امام مهدی منتظری و باید با ما بیعت کنی. اما شیطان می‌ترسد شما این را به عالمی بگویید که خدا ترس است و آن عالم به شما بگوید به هیچ وجه؛ ای مردم من امام مهدی منتظر حق پروردگارتان نیستم و سپس شیطان به شما امر می‌کند به او آن قدر اصرار کنید که تو امام مهدی هستی تا گرفتار فتنه شود و به طمع خلافت و قیادت و ملک بیفتد و راضی شود و با شما بیعت کند! خدا شما را بکشد که این گونه از حق منحرف می‌شوید!
ای جماعت مسلمانان! بیایید تا به شما بیاموزم محمد رسول الله در مورد علمای آخرالزمانی شما؛ در دورانی که خورشید از مغرب طلوع می‌کند و آخر الزمان و دوران امام مهدی است چه می‌فرماید. مُحمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم می‌فرماید:
[سيأتي زمان على أمتي لا يبقى من القرآن إلا رسمه، ولا من الإسلام إلا اسمه يسمون به، وهم أبعد الناس منه، مساجدهم عامرة، وهي خراب من الهدى، فقهاء ذلك الزمان شر فقهاء تحت ظل السماء، منهم خرجت الفتنة، وإليهم تعود]
صدق محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم.
[ بر امتم زمانی می رسد که از قرآن جز رسمش و از اسلام جز اسمش باقی نمی ماند، خود را به آن می خوانند ولی آنها دورترین امت از آن هستند، مسجدهای آنها آباد و مزین، ولی خالی از هدایتند. فقهای آن زمان بدترین فقهایی هستند که آسمان بر آنها سایه افکنده، فتنه از آنها خارج می شود و به آنها باز می گردد]
صدق محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم.
آیا می‌دانید مقصود ایشان علیه الصلاة و السلام چیست که می‌فرماید:
[منهم خرجت الفتنة، وإليهم تعود].
صدق محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم
یعنی احادیث فتنه: و معنی این فرموده ایشان: [وإليهم تعود] یعنی این احادیث از ایشان که صلوات و سلام براو باد نیستند(و سند آنهاب ه ایشان برنمی‌گردد)؛ چون آنها سند این احادیث را به رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم، نسبت می‌دهند و چون بر خلاف قرآن هستند رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم، آنها را انکار می‌کند و می‌گوید احادیث فتنه از آنها-فقهای آخر الزمان- صادر شده و به آنها بازمی‌گردد یعنی از من نیست.
هم چنین محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم درمورد مسلمانان و علمای امروز می‌فرماید:
[يأتي على الناس زمان بطونهم آلهتهم ونساؤهم قبلتهم، ودنانيرهم دينهم، وشرفهم متاعهم، لا يبقى من الايمان إلا اسمه، ومن الاسلام إلا رسمه، ولا من القرآن إلا درسه، مساجدهم معمورة، وقلوبهم خراب من الهدى، علماؤهم أشر خلق الله على وجه الأرض. حينئذ ابتلاهم الله بأربع خصال: جور من السلطان، وقحط من الزمان، وظلم من الولاة والحكام، فتعجب الصحابة وقالوا: يا رسول الله أيعبدون الأصنام؟ قال: نعم، كل درهم عندهم صنم].
صدق مُحمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم.
{زمانى براى مردم فرا رسد که شکمهاشان خدایانشان است و زنانشان قبله آنان و دینارهایشان دینشان؛و شرف و افتخارشان کالاهایشان است. از ایمان فقط نامى و از اسلام تنها نشانى و از قرآن فقط درسى باقى می ‏ماند ساختمان مساجدشان آباد و قلبهایشان از هدایت خراب و ویران است.علمای شان بدترین مردمان روى زمینند. در این هنگام خداوند آنان را به چهار خصلت آزمایش و مبتلا می کند، ستم سلطان و قحطى دوران و ظلم والیان و حکمرانان و قاضیان.پس صحابه تعجّب کردند و گفتند: اى رسول خدا صلّى اللَّه علیه و آله! آیا آنان بتها را می پرستند فرمود: آرى، هر درهمى نزد آنان بتی است]
هم چنین
محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم درمورد امت و علمای امروز می‌فرماید:

[يأتي على الناس زمان وجوههم وجوه الآدميين، وقلوبهم قلوب الشياطين، كأمثال الذئاب الضواري، سفّاكون للدماء، لا يتناهون عن منكر فعلوه، إن تابعتهم ارتابوك، وإن حدثتهم كذّبوك، وإِن تواريت عنهم اغتابوك، السُّنة فيهم بدعة، والبدعة فيهم سُنة، والحليم بينهم غادر، والغادر بينهم حليم، والمؤمن فيما بينهم مستضعف، والفاسق فيما بينهم مشرّف، صبيانهم عارم، ونساؤهم شاطر، وشيخهم لا يأمر بالمعروف ولا ينهى عن المنكر، الالتجاء إليهم خزي، والاعتزاز بهم ذل، وطلب ما في أيديهم فقر، فعند ذلك يحرمهم الله قطر السماء في أوانه، وينزّله في غير أوانه، يسلط عليهم شرارهم فيسومونهم سوء العذاب]
صدق مُحمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم.
[زمانى براى مردم فرا رسد که صورتهاشان به شکل‏ آدمى است و قلبهاشان قلبهاى شیطانى است همچون گرگهاى گرسنه خونریزند، از انجام کارهاى منکر دست برنمى‏ دارند اگر از آنان پیروى کنى به تو شک می کنند و اگر با آنان سخن گویى تو را تکذیب کنند و اگر از آنان غائب شوى تو را غیبت کنند.سنّت در میان آنان بدعت است و بدعت، سنّت. صبور و حلیم نزد ایشان حیله‏ گر و خائن است و خائن نزد ایشان حلیم و صبور، مؤمن در میان آنان مستضعف است و بدکار، بلند مرتبه است، جوانانشان شرورند و زنانشان خبیث و بدجنس و پیرشان امر به معروف و نهى از منکر نمى‏ کند.پناه بردن به آنان خوارى است و تکیه کردن به آنان ذلت و زارى است. و طلب کردن از آنچه در دستانشان است فقر و نادارى است. به همین جهت، خداوند بارش آسمان را در زمان مناسب بر ایشان حرام کرده و در زمان غیر مناسب باران مى‏ بارد و بدترینشان را بر ایشان مسلّط گرداند تا عذابى سخت بر آنان وارد سازند].
مگر علمایی از امت که پروردگارم رحم نماید و بر آنان منت نهاده و ایشان را از امر من در اینترنت جهانی آگاه کند وآنها نیز مستکبرانه عمل نکنند و بگویند:" در سخنانی که این مرد می گوید، تفکرمی کنیم.کتاب خداوند و سنت نبوی بین من او باشد؛ اگر دیدیم بر راه هدایت است؛ از او پیروی می کنیم وبه حق بودن آن اعتراف می نماییم؛ چه امام مهدی باشد که منتظر او هستیم و چه کسی باشد که از سوی خداوند راه راست را نشان می دهد. برایم مهم نیست امام مهدی منتظر باشد یا نباشد؛ مهم این است که من او را برحق یافته و می بینم راه راست-صراط مستقیم-را نشان می دهد. چگونه بعد از این که حق برایم روشن شد که او حق است؛از آن روبرگردانم؟! و می‌گویند: آیا بعد از حق؛جز گمراهی چیزی می ماند؟! بعد از این فرد که کتاب خداوند را به تفصیل شرح می‌دهد و از کتاب خداوند و سنت حق رسولش برای مان حجت می‌آورد و سنت نبوی را از بدعت پاک کرده و فتوا با اجتهاد و بدون علم و دلیل را حرام می‌نماید و نسبت نادانسته به خداوند دادن را بر مسلمانان حرام می‌کند؛ دیگر چه مهدی می‌خواهیم؛آیا پروا نمی‌کنید! به من بگویید منتظر کدام مهدی هستید!؟آیا می‌خواهید به شما بگوید من رسولی از جانب خداوندم؟! یا بگوید من یاری دهنده(ناصر) به همان چه که در اختیار شماست، یعنی کتاب خداوند و سنت حق رسولم؟! مگر فکر نمی‌کنید!"
ای مردم به شما فتوا می‌دهم که شرط پیروی از من این نیست که به امام مهدی بودن من اعتراف کنید، بلکه از حق تبعیت کنید که اگر از حق آمده از جانب پروردگارتان پیروی کردید؛ همین اعتراف شما به این است که من امام هدایت کننده به سوی حق هستم(امام مهدی) و آیا بعد از حق؛ چیزی جز گمراهی باقی می‌ماند؟
ای مردم؛این منطقی نیست که من در کنار رکن یمانی حاضر شده و بگویم ای مسلمانان؛ با من بیعت کنید،من امام مهدی حق پروردگارتان هستم.اگر قبل از این با"گفتگو قبل از ظهور" شما را دعوت نکرده باشم؛ ازکجا می‌توانید دریابید که من امام مهدی حق پروردگارتان هستم؟ بعد از تصدیق است که در کنار بیت العتیق حاضر خواهم شد؛آ یا این عاقلانه و منطقی نیست؟ یا این که فکر نمی‌کنید! ای مردم!برشماست که عقل خود را بکار بندید؛ خداوند عقل را عامل تمیز شما از حیوانات قرار داده است. تفکر کنید و بعد از آن تصمیم بگیرید. تصدیق فرموده خداوند تعالی :
{قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُم بِوَاحِدَةٍ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ ثُمَّ تَتَفَكَّرُوا مَا بِصَاحِبِكُم مِّن جِنَّةٍ إِنْ هُوَ إِلَّا نَذِيرٌ لَّكُم بَيْنَ يَدَيْ عَذَابٍ شَدِيدٍ ﴿٤٦﴾ }صدق الله العظيم [سبآ]

تصدیق فرموده خداوند تعالی :
{أَوَلَمْ يَتَفَكَّرُوا مَا بِصَاحِبِهِم مِّن جِنَّةٍ إِنْ هُوَ إِلَّا نَذِيرٌ مُّبِينٌ ﴿١٨٤﴾ أَوَلَمْ يَنظُرُوا فِي مَلَكُوتِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا خَلَقَ اللَّهُ مِن شَيْءٍ وَأَنْ عَسَىٰ أَن يَكُونَ قَدِ اقْتَرَبَ أَجَلُهُمْ فَبِأَيِّ حَدِيثٍ بَعْدَهُ يُؤْمِنُونَ ﴿١٨٥﴾ } صدق الله العظيم [الأعراف]

تصدیق فرموده خداوند تعالی :
{ وَمَا أَنزَلْنَا عَلَيْكَ الْكِتَابَ إِلَّا لِتُبَيِّنَ لَهُمُ الَّذِي اخْتَلَفُوا فِيهِ وَهُدًى وَرَحْمَةً لِّقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ ﴿٦٤﴾ }صدق الله العظيم [النحل]
تصدیق فرموده خداوند تعالی :
{ أَمْ يَقُولُونَ بِهِ جِنَّةٌ بَلْ جَاءَهُم بالحقّ وَأَكْثَرُهُمْ لِلْحَقِّ كَارِهُونَ ﴿٧٠﴾} صدق الله العظيم [المؤمنون]
ای مردم؛ همانا که خداوند مرا برای یاری به آن چه که با محمد رسول الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم –آمده؛ برمی‌انگیزد و شما از حق آمده از جانب خداوندتان سرپیچی کرده و گفتید او مهدی منتظر نیست؛ بلکه دروغ گویی گستاخ است! ای مردم!آیا نمی‌بینید که ناصر محمد یمانی را تکذیب نکرده‌اید؛ شما آن چه را که او شما را به آن دعوت می‌کند را تکذیب کرده‌اید، و اگربه کار خود ادامه داده و دعوت حق به سوی کتاب خداوند و سنت حق رسولش را هم چنان تکذیب کنید، چگونه خدا عذابتان نکند؟



ای قوم اینکه" تا ناصر محمد یمانی را نبینید؛ او را تصدیق نمی‌کنید"؛برای شما حجت نخواهد بود. این که تا مرا نبینید؛مرا تصدیق نمی کنید حجت نیست! هدایت شما نه در دیدن من است و نه در شنیدن صدای من؛ه دایت در کلام خداوند است و هرکس آن را تکذیب نماید؛ خداوند وی را گمراه کرده و عذاب می‌نماید.خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَإِن كَذَّبُوكَ فَقُل لِّي عَمَلِي وَلَكُمْ عَمَلُكُمْ أَنتُم بَرِيئُونَ مِمَّا أَعْمَلُ وَأَنَا بَرِيءٌ مِّمَّا تَعْمَلُونَ ﴿٤١﴾ وَمِنْهُم مَّن يَسْتَمِعُونَ إِلَيْكَ أَفَأَنتَ تُسْمِعُ الصُّمَّ وَلَوْ كَانُوا لَا يَعْقِلُونَ ﴿٤٢﴾ وَمِنْهُم مَّن يَنظُرُ إِلَيْكَ أَفَأَنتَ تَهْدِي الْعُمْيَ وَلَوْ كَانُوا لَا يُبْصِرُونَ ﴿٤٣﴾ }صدق الله العظيم [يونس]
زیراکه عده ای به نگاه کردن به محمد رسول الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم – مشغول شده و به سخنان ایشان گوش نمی‌دادند! هدایت در چهره ایشان علیه الصلاة و السلام نیست واگر هرکس ایشان را می‌دید؛خدا هدایش می‌کرد؛ تمام کفارباید ایمان می‌آوردند،بلکه هدایت با گوش سپردن به کلام خداوند و فهم ان میسر می‌شود، وبعد ازحدیث خداوند وآیاتش به چه چیزی ایمان می‌آورید.خدایا شاهد باش که من ابلاغ کردم..خدایا شاهد باش....

الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.