الإمام ناصر محمد اليماني
05 - رمضان - 1439 هـ
20 - 05 - 2018 مـ

۳۰-اردیبهشت-۱۳۹۷ه.ش.
12:51 مساءً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )

[ لمتابعة رابط المشاركـة الأصليّة للبيان ]
http://www.nasser-yamani.com/showthread.php?t=34884
ــــــــــــــــــــــــ



فوری : هشدار و انذار به تمام بشریت ..

بسم الله الرحمن الرحيم رَبّ السماوات والأرض وما بينهما وربّ العرش العظيم، والصلاة والسلام على كافة رُسل الله أجمعين من أوّلهم إلى خاتمهم محمد رسول الله وعلى من تبعهم بإحسانٍ إلى يوم الدين، أمّا بعد..
به فرموده خداوند تعالی گوش سپرده و توجه کرده ودرآن تدبر کنید:

{كَلَّا وَالْقَمَرِ ﴿٣٢﴾ وَاللَّيْلِ إِذْ أَدْبَرَ ﴿٣٣﴾ وَالصُّبْحِ إِذَا أَسْفَرَ ﴿٣٤﴾ إِنَّهَا لَإِحْدَى الْكُبَرِ ﴿٣٥﴾ نَذِيرًا لِّلْبَشَرِ ﴿٣٦﴾ لِمَن شَاءَ مِنكُمْ أَن يَتَقَدَّمَ أَوْ يَتَأَخَّرَ ﴿٣٧﴾} صدق الله العظيم [المدثر].
{این چنین نیست که آنها تصوّر می‌کنند سوگند به ماه، (۳۲) و به شب، هنگامی که پشت کند، (۳۳) و به صبح هنگامی که چهره بگشاید، (۳۴) که آن از علائم بزرگ (ساعت ) است! (۳۵) هشدار و انذاری است برای همه انسانها، (۳۶) برای کسانی از شما که می‌خواهند پیش افتند یا عقب بمانند [= بسوی هدایت و نیکی پیش روند یا نروند]! (۳۷)}
واین حادثه‌ای کیهانی است که خداوند آن را از نشانه‌های بزرگ ساعت ونشانه‌ای از نشانه‌های تصدیق خلیفه خدا در زمین امام مهدی ناصر محمد یمانی قرار داده که با آیات محکم ذکر قرآن عظیم با مردم جهاد بزرگی می‌کند تا معذرتی در پیشگاه پروردگارتان باشد و شاید هم تقوا کنند.
ممکن است یکی ازمردم جهان بخواهد سؤال کند:" ناصر محمد یمانی عنوان این بیانت:
فوری..هشدار و انذار برای تمام بشریت
ما را ترساند و سپس با آیات محکم قران عظیم بر این انذار تأکید می‌کنی:
{كَلَّا وَالْقَمَرِ ﴿٣٢﴾ وَاللَّيْلِ إِذْ أَدْبَرَ ﴿٣٣﴾ وَالصُّبْحِ إِذَا أَسْفَرَ ﴿٣٤﴾ إِنَّهَا لَإِحْدَى الْكُبَرِ ﴿٣٥﴾ نَذِيرًا لِّلْبَشَرِ ﴿٣٦﴾ لِمَن شَاءَ مِنكُمْ أَن يَتَقَدَّمَ أَوْ يَتَأَخَّرَ ﴿٣٧﴾} صدق الله العظيم [المدثر].
{این چنین نیست که آنها تصوّر می‌کنند سوگند به ماه، (۳۲) و به شب، هنگامی که پشت کند، (۳۳) و به صبح هنگامی که چهره بگشاید، (۳۴) که آن از علائم بزرگ (ساعت ) است! (۳۵) هشدار و انذاری است برای همه انسانها، (۳۶) برای کسانی از شما که می‌خواهند پیش افتند یا عقب بمانند [= بسوی هدایت و نیکی پیش روند یا نروند]! (۳۷)}
آیا بیشتر برای ما روشن نمی‌کنی مقصود خداوند از این حادثه کیهانی درباره بدر کامل ماه چیست؟ مگر همه ماه‌های قمری، منازل ماه را از هلال ماه در اولین شب؛ آغاز نمی‌کنند و بعد از گذشتن چهارده روز از تولد ماه و شب پانزدهم ماه؛ کره ماه وارد مرحله بدر کامل می‌شود. و این شب نیمه ماه است که بین دو انسان عاقلی در این باره جدالی نیست وچوپان و دانشمند از این امر باخبرند؛ بلکه تمام مردم بی‌سواد و باسواد آن را می‌دانند. چون مراحل اهله برای تمام مردم رخ می‌دهد و تمام بشریت قادر است شب نیمه ماه را بشناسد. و این بعد از گذشتن مراحل اهله ، شبی در پی شب دیگر است و بعد از این که ۱۴ روزتمام گذشت؛ سپس ماه در آخر روز چهاردهم؛ طلوع می‌کند و سپس مرحله آغاز بدر ماه شروع می‌شود. چون قرص ماه در افق شرقی در برابر چشم ناظران قرار می‌گیرد و خورشید در افق غربی در مقابل آن است در هر دولتی در روی زمین، وضع چنین است. به این شب؛ شب نیمه ماه قمری گفته می‌شود، یعنی شب پانزدهم وهمین طور که از مرکز زمین مکه مکرمه به سمت غرب می‌رویم؛ غروب ماه در فجر تا خلال سپیده دم خواهد بود . این امر را هزاران امتی که قبل از ما زندگی می‌کردند، می‌دانند و از هزاران سال قبل شناخته شده است و بین هیچ یک از پیشینیان در مورد اولین شب بدر اختلافی وجود ندارد که بعد از گذشتن منازل نیمه اول ماه؛ این شب فرا می‌رسد و هم چنین بعد از غروب آفتاب روز پانزدهم در شب شانزدهم؛ ماه در حالی که هنوز در چشم ناظران به صورت بدر کامل است؛ ظاهر می‌شود برای همین مردم شب نیمه ماه و شب شانزدهم را شبهای سفید "لیالی البیض" می‌نامند چون در این مدت بدر ماه کامل است. اگر مردی با درجه دکتری یا فوق لیسانس با لباس اروپایی و کراوات و عینک آفتابی طلائی از پیرزن یا پیرمردی صد ساله که امیّ و بیسواد است وخواندن و نوشتن نمی‌داند، سؤال کند:" آیا می‌دانید شب نیمه ماه چه زمانی است"؟ به او خندیده و مستقیما یک صدا می‌گویند:" بدر ماه بعد از گذشتن منازل نیمه اول ماه و در آخر روز چهاردهم فرا می‌رسد و ماه شب پانزدهم به صورت بدر کامل طلوع می‌کند. این شب نیمه ماه قمری ، در یک وقت معین برای تمام مردم است ونه احتیاج دارد که انسان خواندن و نوشتن بداند و نه نیاز به درجه دکتری و فوق لیسانس و لیسانس علوم نظامی و تحصیلات تجاری دارد. قرص ماه در شب بدر و نیمه ماه نه به تلسکوپ احتیاج دارد و نه دوربین ؛ آیا بدر ماه در وسط آسمان از چشم ناظران پنهان می ماند ؟ فقط کسانی که نابینا هستند و نمی‌توانند چیزی ببینند؛ قادر به مشاهده‌اش نیستند! در طول صدها سال هیچ یک از ملت‌ها در این امر جدالی باهم ندارند.
حال این مرد کرواتی درس خوانده می‌گوید:"وضعیت ماه در شب چهاردهم و روز سیزدهم را چگونه می‌بینید؟" آن دو پیر زن و پیر مرد در پاسخ می‌گویند:كه شکل ماه در آن شب به صورت قرص کامل نیست و دایره ماه کمی ناقص است. در اینجاست که به یقین می‌دانیم تنها یک منزل باقی مانده که آن منزل غروب آفتاب روز چهاردهم است. برای همین هم هست که می‌بینیم مردم وقتی می‌خواهند از زیبایی کسی تعریف کنند می‌گویند مثلا صورت آن طفل یا پسر مثل ماه چهارده است و مقصودشان از این ماه روز چهاردهم –شب پانزدهم- است و زمان دخول و آغاز شب پانزدهم، خورشید در افق غربی و ماه در افق شرقی است و این امری است که هیچ انسانی سر آن بحث و جدل ندارد."
سپس آن مردی که به سواد ودرجه فوق لیسانس و دکترای خود مباهات می‌کند؛ می‌گوید:" آیا به من یاد می‌دهید چگونه بدانم آخر ماه فرا رسیده است؟" آن پیرمرد و پیرزن نماز خوان در پاسخش می‌گویند:" فرزندم؛ روز ۲۹ ماه؛ در فجر از خواب بیدار شو. اگر منزل ماه در فجربیست و نهم دیده شد؛ بدان که هلال ماه را بعد از غروب آفتاب روز ۲۹ نخواهی دید؛ چون امکان ندارد هلال ماه قدیمی در فجر روز بیست و نهم دیده شود؛ مگر این که ماه بعد از غروب آفتاب آن روز ( سی روزه ) کامل شود. ولی اگر آخرین هلال ماه را در فجر ندیدی؛ مراقب منازل هلال ماه جدید باش . باید بالای کوه یا در منطقه‌ای باشی که دشت و صاف بوده و کوه نداشته باشد تا بتوانی درافق غربی ؛ بعد از غروب آفتاب آن روز به دنبال استهلال و دیدن هلال ماه نو باشی و اگر هلال را ندیدی ماه قبل را سی روزه تمام کن".
سپس امام ناصر محمد یمانی در این گفتگو مداخله کرده و می‌گوید: سبحان الله؛ زن و مردی پیر علم مواقیت اهله(منازل ماه) را به این مرد کراواتی دارای دکتری یاد می‌دهند! و این تصدیق فرموده خداوند تعالی است:
{يَسْأَلُونَكَ عَنِ الْأَهِلَّةِ ۖ قُلْ هِيَ مَوَاقِيتُ لِلنَّاسِ وَالْحَجِّ ۗ وَلَيْسَ الْبِرُّ بِأَن تَأْتُوا الْبُيُوتَ مِن ظُهُورِهَا وَلَـٰكِنَّ الْبِرَّ مَنِ اتَّقَىٰ ۗ وَأْتُوا الْبُيُوتَ مِنْ أَبْوَابِهَا ۚ وَاتَّقُوا اللَّـهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ ﴿١٨٩﴾} صدق الله العظيم [البقرة]،
{از تو در باب هلال‌هاى ماه مى‏پرسند، بگو آن برای نمایاندن زمان به مردم و [موسم‏] حج است، و نيكى آن نيست كه از پشت خانه‏ ها به درون رويد، بلكه نيكى آن است كه كسى تقوا پيشه كند، و از درها به خانه‏ ها درآييد، و از خداوند پروا كنيد باشد كه رستگار شويد}
فرموده خداوند تعالی را به یاد داشته باشید:
{يَسْأَلُونَكَ عَنِ الْأهلّة قُلْ هِيَ مَوَاقِيتُ لِلنَّاسِ} صدق الله العظيم.
{از تو در باب هلال‌هاى ماه مى‏پرسند، بگو آن برای نمایاندن زمان به مردماست}
همانا که سختی رصد هلال در شب اول است؛ و اگر در هر مکانی از کره زمین ثابت شد که هلال رؤیت شده؛ همان شب حتما شب نیمه ماه و شب بدر کامل برای تمام مردم عالم خواهد بود؛ یعنی شب نیمه ماه . اما کسانی که هلال را در آن شب ندیده باشند؛ ماه قبل را سی روزه حساب کرده و ماه در شب چهاردهم روزه؛ برای آنها به صورت بدر دیده می‌شود که همان شب پانزدهم ماه برای کسانی است که هلال شب اول را دیده باشند.
ولی ای پیرزن و پیرمرد؛ از آن جایی که شما به حق فتوا دادید؛ شب نیمه ماه به تلسکوپ احتیاجی نیست؛ چون این موضوعی مضحک است که کسی بخواهد شب نیمه و بدر را با تلسکوپ مراقب منازل ماه باشد؛ مگر کسی که بخواهد بعد ازکامل شدن روز ماه؛ پستی و بلندی‌های ماه را ببیند. ملت‌های پیشین برای دین بدر ماه از دوربین و ...استفاده نمی‌کردند چون هزاران سال است که در نیمه ماه؛ بدر کامل می‌شود؛ مگرعلمای فلک این زمان! این موضوع عجیب و مضحکی است؛ آیا شب بدر؛ شب نیمه ماه، ناظران نمی‌توانند قرص کامل دایره ماه را ببینند؛ حال چه ماه از زمین دور باشد یا نزدیک؟ این دایره ممکن است کوچک یا بزرگ باشد؛ مهم این است که دایره ماه کاملا گرد است. این شب نیمه ماه است و ماه وارد منزل بدر شده و ناظران آن را گرد می‌بینند ولی کسانی که از تلسکوپ استفاده می‌کنند؛ به اندازه تار مویی اطراف قرص ماه را کامل نمی‌بینند ولو این که فقط یک ساعت به کامل شدن بدر مانده باشد. آیا مجاز است که یک ساعت را برای منزل ۲۴ ساعته ماه در نظر گرفت؟ از عذاب پروردگار عالمیان به کجا می‌روید؟ شب بدر؛ شب نیمه ماه است و بدرماه در طول ساعات همان شب کامل می‌شود.
ولی ای پیرزن و پیرمرد صد ساله که یک قرن کامل شاهد اهله ماه هستید: آیا امکان دارد منازل ماه بعد از یازده روزکامل شود و در آخر روز یازدهم و در شب دوازدهم ،ماه کامل گردد؟ ممکن است این دو عصبانی شده و بگویند:" ما را مسخره می‌کنی؟ شب نیمه ماه؛ شب پانزدهم و بعد از غروب آفتاب روز چهاردهم است. چطور ممکن است در حالی که تنها یازده روز از ماه گذشته: بدر کامل شود! اگر راست بگویی؛ والله این امری عجیب است. چطور ممکن است ماه چند شب قبل از شب نیمه؛ کامل گردد؟ ای مرد تو کیستی و شأن تو چیست؟"
مهدی منتظرناصر محمد یمانی در پاسخ کسانی که یک قرن عمر کرده‌اند می‌گوید: همانا که من مهدی منتظر ناصر محمد یمانی هستم و پروردگارم دررؤیای حق به من فرمان داده که مردم را راه اینترنت جهانی مورد خطاب قرار داده و به آنها بگویم: ای مردم خورشید به ماه رسیده و ادراک که تصدیق یکی از نشانه‌های بزرگ ساعت و نشانه تصدیق مهدی منتظر ناصر محمد یمانی است رخ داده و پروردگارم به من آموخته که ادراک ، هشداری برای بشریت است و عبارت است از این که هلال به دنبال خورشید راه بیفتد. یعنی هلال قبل از کسوف و اقتران متولد شود و خورشید با هلال ماه اقتران کند( نه چهره کاملا تاریک ماه)؛ چنان که این امر در بسیاری از ماه‌های این چند سال رخ داده استدر هلال ماه رمضان امسال یعنی سال ۱۴۳۹ه.ق.(۱۳۹۷ه.ش.) هم چنین اتفاقی رخ داده است. همانا که در شب نیمه ماه؛ کره ماه در موعد نماز فجر تا فرا رسیدن سپیده دم (میقات الظل)غروب می‌کند و این شب نیمه ماه است. ولی شب شانزدهم زمان غروب ماه از سپیده دم تا طلوع خورشید است و اما شب هفدهم؛ خورشید طلوع می‌کند در حالی که ماه هنوز در افق غربی در بالای آسمان دیده می‌شود و غروب نکرده است. دانشمندان نجوام می‌دانند که حساب حق و درست از غروب تا غروب است؛ هم چنان که آنها بعد از غروب مراقب هلال‌ ماه هستند. برای همین ما از غروب ماه در شب نیمه آن سخن می‌گوییم که در خلال اذان فجر و موعد نماز آن تا آغاز سپیده دم است؛ به خصوص هرچه از مرکز زمین مکه مکرمه به طرف غرب برویم؛ هر چقدر بیشتر به سمت غرب برویم؛ ماه از سمت شرق تأخیر می‌کند و غروبش هم به تأخیر می‌افتد و این حساب دقیق و حق منازل ماه در کتاب است.
چیزی که به تمام بشریت می‌خواهیم بگوییم این است که رسیدن خورشید به ماه در هلال رمضان امسال(۱۴۳۹ ه.ق. و ۱۳۹۷ه.ش.) از ادراک‌های بزرگ است. ادراک در ماه‌های بسشیاری رخ داده و الحمدلله که حجت خداوند در برابر تمام مسلمانا حجت بالغه است؛ چون در ماه رمضان شب بیدارند وفجر را دیده و نماز به جا می‌آورند. چون بسیاری از مردم فجر را نمی‌بینند مگر از این رمضان تا رمضان دیگر. اما در زمانی که روزه نمی‌گیرند؛ نماز وتر وسطی از دست‌شان می‌رود در حالی که به عمد خوابند در حالی که می‌توانند با استفاده از تلفن همراه یا ساعت؛ آن را تنظیم کنند تا برای ادای نماز فجر بیدارشان کند.
در هر صورت؛ خداوند سیارک الراجفة را که زمین را می‌لرزاند ( در رویا ) به من نشان داده است. با وجود دور بودنش؛ من بعد از نماز صبح در میقات سپیده دم در اتاقم روی سجاده‌ام حیرت زده و مدهوش ماندم در حالی که سیارک عذاب را می‌دیدم. من آن را به دلیل نزدیک بودنش به کره زمین ندیدم؛ بلکه به دلیل سرعت بالای آن که برابر چشم برهم زدنی بود؛ فقط این که من دررؤیای حقم می‌دانستم در رؤیا به سیارک عذاب می‌نگرم.
ای مردم شما را به خدا سیارکی ( شهاب سنگی بزرگ) را تصور کنید که با سرعت زیاد در چشم به هم زدنی به سوی زمین می‌آید و شدت و عظمت تکانی که موقع اصابت به زمین رخ می‌دهد را تصور کنید؛ سیارکی که با سرعت نور می‌آید. ای جماعت مسلمین از خدا بترسید؛ باشد رستگار شوید و به دعوت کننده حق پروردگارتان پاسخ دهید؛ شاید خداوند شما را از عذاب سیارک الطاغیه نجات دهد؛ سیارکی که قبل از سیاره عذاب" سیاره سقر اللواحة للبشر( سیاره عذابی که در دوره‌های زمانی به سراغ زمین می‌اید) از راه می‌رسد. من از سیارک الراجفة با شما سخن می‌گویم که قبل از الرادفه است؛ گویی که ( موعد ) آن را نزدیک می‌بینم فقط خدا را به شهادت می‌گیرم و شاهد بودن خداوند کافی است که من برای وقوع آن ماه و تاریخی معین نمی‌کنم. فقط موعد آن در همان موعدی نمازالوسطی(نماز فجر) بر اساس وقت یمن و مکه مکرمه است؛ زمان آن در سپیده دم بود و رؤیا به این شرح است:
[ بعد ازادای نماز فجر و دادن سلام به افق شمالی نگاه کردم و ناگهانی راجفه را دیدم و در قلبم کمترین هراسی از آن نداشتم ولی از شدت تکان آن وحشت زده بودم. سپس از آن روبرگدانده و به سمت جنوب غربی رو کردم قبل از این که برخورد و لرزه رخ دهد].
وقبل از شنیدن صدای الرجفة رؤیا تمام شد ولی برایم روشن گردید وقوع الرجفة حتمی است. من حتی اگر وقت آن را می‌دانستم؛ برایتان روشن نمی‌کردم چون اکثر مردم اندیشه نمی‌کنند.
اما سیاره عذاب بزرگ زمانی که خداوند اراده کند از سمت جنوب زمین می‌آید؛ سرعت سیاره عذاب به اندازه سرعت نور نبود؛ بلکه مانند هواپیماهای غیرنظامی در آسمان زمین حرکت می‌کرد و بر سر زمین باران سنگ‌های آتشین می‌باراند؛ خداوند واحد قهار را به شهادت می‌گیرم.
ای جماعتی که در عصر برانگیخته شدن مهدی منتظراز خلیفه خدا رومی‌گردانید و از حق پیروی نمی کنید؛ رؤیا برای شما حجت نیست؛ مگر این که تصدیق شود؛ بلکه حجت خدا برشما آیات محکم قرآن عظیم است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:

{فَإِنْ أَعْرَضُوا فَقُلْ أَنذَرْتُكُمْ صَاعِقَةً مِّثْلَ صَاعِقَةِ عَادٍ وَثَمُودَ ﴿١٣﴾} صدق الله العظيم [فصلت].
{ پس اگر روى ‌گرداندند، بگو: «من شما را از صاعقه‌اى همچون صاعقه‌ى قوم عاد و ثَمود مى‌ترسانم.»}
وبادهای دریای طور قبل ازبرخورد ( تکان ) سیارک الراجفة است. چیزی که می‌خواهم بگویم این است که وقت نزدیک شده و تنور فوران کرده [وَفَارَ التَّنُّورُ] و حرارت خورشید به صورت غیر عادی بالا می‌ورد و این برای کسانی که خدا اراده کند عواقب وخیمی خواهد داشت.

من امام مهدی؛ مسلمانان را مسلمان نمی بینم؛ بلکه آنها را از راه راست گمراه می‌بینم؛ چه کسی آنها را از عذاب دردناک حفظ خواهد کرد؟ مگر این که اعلان کنند در"عصر گفتگو قبل از ظهورو تمکین با عذاب دردناک"؛در برابر خلیفه خدا مهدی ناصر محمد یمانی خاضع شده و از او اطاعت می‌کنند که در این صورت هم ملک دنیا را برده‌اند و هم ملک آخرت را. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{أَمْ لِلْإِنسَانِ مَا تَمَنَّىٰ ﴿٢٤﴾ فَلِلَّـهِ الْآخِرَةُ وَالْأُولَىٰ ﴿٢٥﴾} صدق الله العظيم [النجم]
{ آیا انسان، به هر چه آرزو دارد، مى‌رسد (۲۴) پس آخرت و دنیا براى خداوند است. (۲۵)}
هر رئیس و امیر و پادشاهی که ملک آخرت و دنیا را می‌خواهد؛ از راه شبکه‌ی ماهواره ای خود و از ترس خدا بیعت خود را اعلان کند و بگوید با امام ناصر محمد یمانی بیعت می‌کند. به او بشارت می‌دهیم که خداوند بر قوت و قدرت او می‌افزاید. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَيَا قَوْمِ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ ثُمَّ تُوبُوا إِلَيْهِ يُرْسِلِ السَّمَاءَ عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيَزِدْكُمْ قُوَّةً إِلَىٰ قُوَّتِكُمْ وَلَا تَتَوَلَّوْا مُجْرِمِينَ ﴿٥٢﴾} صدق الله العظيم [هود].
{و ای قوم من! از پروردگارتان طلب آمرزش کنید، سپس به سوی او بازگردید، تا (باران) آسمان را پی در پی بر شما بفرستد؛ و نیرویی بر نیرویتان بیفزاید! و گنه کارانه، روی (از حق) بر نتابید!»}
و تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَإِذْ تَأَذَّنَ رَبُّكُمْ لَئِن شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ ۖ وَلَئِن كَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِي لَشَدِيدٌ ﴿٧﴾} صدق الله العظيم [إبراهيم].
{هنگامی را که پروردگارتان اعلام داشت: «اگر شکرگزاری کنید، (نعمت خود را) بر شما خواهم افزود؛ و اگر ناسپاسی کنید، مجازاتم شدید است!»}
و تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{ذَٰلِكَ بِأَنَّ اللَّـهَ لَمْ يَكُ مُغَيِّرًا نِّعْمَةً أَنْعَمَهَا عَلَىٰ قَوْمٍ حَتَّىٰ يُغَيِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ ۙ وَأَنَّ اللَّـهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ ﴿٥٣﴾ كَدَأْبِ آلِ فِرْعَوْنَ ۙوَالَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ ۚ كَذَّبُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ فَأَهْلَكْنَاهُم بِذُنُوبِهِمْ وَأَغْرَقْنَا آلَ فِرْعَوْنَ ۚ وَكُلٌّ كَانُوا ظَالِمِينَ ﴿٥٤﴾ إِنَّ شَرَّ الدَّوَابِّ عِندَ اللَّـهِ الَّذِينَ كَفَرُوا فَهُمْ لَا يُؤْمِنُونَ ﴿٥٥﴾ الَّذِينَ عَاهَدتَّ مِنْهُمْ ثُمَّ يَنقُضُونَ عَهْدَهُمْ فِي كُلِّ مَرَّةٍ وَهُمْ لَا يَتَّقُونَ ﴿٥٦﴾ فَإِمَّا تَثْقَفَنَّهُمْ فِي الْحَرْبِ فَشَرِّدْ بِهِم مَّنْ خَلْفَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَذَّكَّرُونَ ﴿٥٧﴾ وَإِمَّا تَخَافَنَّ مِن قَوْمٍ خِيَانَةً فَانبِذْ إِلَيْهِمْ عَلَىٰ سَوَاءٍ ۚ إِنَّ اللَّـهَ لَا يُحِبُّ الْخَائِنِينَ ﴿٥٨﴾ وَلَا يَحْسَبَنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا سَبَقُوا ۚ إِنَّهُمْ لَا يُعْجِزُونَ ﴿٥٩﴾ وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّـهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِن دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّـهُ يَعْلَمُهُمْ ۚ وَمَا تُنفِقُوا مِن شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّـهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنتُمْ لَا تُظْلَمُونَ ﴿٦٠﴾ وَإِن جَنَحُوا لِلسَّلْمِ فَاجْنَحْ لَهَا وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّـهِ ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ ﴿٦١﴾} صدق الله العظيم [الأنفال].
{ این، بخاطر آن است که خداوند، هیچ نعمتی را که به گروهی داده، تغییر نمی‌دهد؛ جز آنکه آنها خودشان را تغییر دهند؛ و خداوند، شنوا و داناست! (۵۳) این، شبیه فرعونیان و کسانی است که پیش از آنها بودند؛ آیات پروردگارشان را تکذیب کردند؛ ما هم بخاطر گناهانشان، آنها را هلاک کردیم، و فرعونیان را غرق نمودیم؛ و همه آنها ظالم (و ستمگر) بودند! (۵۴) به یقین، بدترین جنبندگان نزد خدا، کسانی هستند که کافر شدند و ایمان نمی‌آورند. (۵۵) همان کسانی که با آنها پیمان بستی؛ سپس هر بار عهد و پیمان خود را می‌شکنند؛ و پرهیز ندارند. (۵۶) اگر آنها را در (میدان) جنگ بیابی، آن چنان به آنها حمله کن که جمعیّتهایی که پشت سر آنها هستند، پراکنده شوند؛ شاید متذکّر گردند! (۵۷) و هرگاه از خیانت گروهی بیم داشته باشی ، بطور عادلانه به آنها اعلام کن که پیمانشان لغو شده است؛ زیرا خداوند، خائنان را دوست نمی‌دارد! (۵۸) آنها که راه کفر پیش گرفتند، گمان نکنند پیش برده‌اند! آنها هرگز ما را ناتوان نخواهند کرد! (۵۹) هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید! و اسبهای ورزیده، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و گروه دیگری غیر از اینها را، که شما نمی‌شناسید و خدا آنها را می‌شناسد! و هر چه در راه خدا انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود، و به شما ستم نخواهد شد! (۶۰) و اگر تمایل به صلح نشان دهند، تو نیز از در صلح درآی؛ و بر خدا توکّل کن، که او شنوا و داناست! (۶۱)}
و ای جماعت انصار پیشگام در دوران گفتگو قبل از ظهور؛ برای عذاب، ماه و تاریخی معین نکنید و به فرموده خداوند تعالی پای‌بند باشید:
{وَيَقُولُونَ مَتَىٰ هَـٰذَا الْوَعْدُ إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ ﴿٢٥﴾ قُلْ إِنَّمَا الْعِلْمُ عِندَ اللَّـهِ وَإِنَّمَا أَنَا نَذِيرٌ مُّبِينٌ ﴿٢٦﴾} صدق الله العظيم [الملك]،
{ آنها می‌گویند: «اگر راست می‌گویید این وعده چه زمانی است؟!» (۲۵) بگو: «علم آن تنها نزد خداست؛ و من فقط بیم‌دهنده آشکاری هستم!» (۲۶)}
والله والله تعیین ماه و تاریخ عذاب به صلاح دعوت مهدوی نیست.
هم چنین به شما امر می‌کنیم روی این بیان و تبلیغ ان از راه توییتر و فیس بوک و تمام رسانه های فنی از این قبیل در حد توانتان تمرکز کنید. من می‌دانم انصارپیشگام برگزیده از دست علمای مسلمین و بزرگان و رهبران آنان در شگفتند که چرا حقی را که در بیانات امام مهدی ناصر محمد یمانی چنین روشن و واضح؛ به روشنی آفتاب است؛ آن چنان که ما به انصار نشانش دادیم نمی‌بینند. مهدی منتظر ناصر محمد یمانی در پاسخ آنان می‌گوید: عزیزان من علت آن نداشتن تقوای الهی و در آرزوی پیروی از حق نبودن‌شان است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن تَتَّقُوا اللَّـهَ يَجْعَل لَّكُمْ فُرْقَانًا وَيُكَفِّرْ عَنكُمْ سَيِّئَاتِكُمْ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ۗ وَاللَّـهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ ﴿٢٩﴾} صدق الله العظيم [الأنفال].
{ ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر از خدا بپرهیزید، شما را بر جدا ساختن حق از باطل قادر می‌سازد و گناهانتان را می‌پوشاند؛ و شما را می‌آمرزد؛ و خداوند صاحب فضل و بخشش عظیم است!}
والله نسبت به بیان حق قرآن عظیم توسط مهدی منتظر ناصر محمد یمانی بصیرت پیدا نمی‌کنند مگر کسانی که به درگاه خدا انابه کنند تا به قلب‌شان بصیرت عنایت فرماید و آن را کور قرار ندهد وبا نور خود قلب‌شان را یاری دهد تا قادر باشند حق را از باطل تشخیص دهند؛ آیا نابینا و بصیر یکسان هستند؟ و کسی که خداوند نوری برایش قرار ندهد؛ نوری نخواهد داشت. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
وَمَن لَّمْ يَجْعَلِ اللَّـهُ لَهُ نُورًا فَمَا لَهُ مِن نُّورٍ ﴿٤٠﴾} صدق الله العظيم [النور].
{ و کسی که خدا نوری برای او قرار نداده، نوری برای او نیست!}
و تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{قُلْ هَلْ يَسْتَوِي الْأَعْمَىٰ وَالْبَصِيرُ ۚ أَفَلَا تَتَفَكَّرُونَ ﴿٥٠﴾} صدق الله العظيم [الأنعام].
{ بگو: «آیا نابینا و بینا مساویند؟! پس چرا نمی‌اندیشید؟!}
وتصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَلَوْ جَعَلْنَاهُ قُرْآنًا أَعْجَمِيًّا لَّقَالُوا لَوْلَا فُصِّلَتْ آيَاتُهُ ۖأَأَعْجَمِيٌّ وَعَرَبِيٌّ ۗ قُلْ هُوَ لِلَّذِينَ آمَنُوا هُدًى وَشِفَاءٌ ۖ وَالَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ فِي آذَانِهِمْ وَقْرٌ وَهُوَ عَلَيْهِمْ عَمًى ۚ أُولَـٰئِكَ يُنَادَوْنَ مِن مَّكَانٍ بَعِيدٍ ﴿٤٤﴾} صدق الله العظيم [فصلت].
{ هرگاه آن را قرآنی عجمی قرار می‌دادیم حتماً می‌گفتند: «چرا آیاتش روشن نیست؟! قرآن عجمی از پیغمبری عربی؟!» بگو: «این (کتاب) برای کسانی که ایمان آورده‌اند هدایت و درمان است؛ ولی کسانی که ایمان نمی‌آورند، در گوشهایشان سنگینی است و گویی نابینا هستند و آن را نمی‌بینند؛ آنها (همچون کسانی هستند که گوئی) از راه دور صدا زده می‌شوند!»}
و خداوند تا زمانی که بنده در تمنای پیروی از حق نباشد و به درگاه پروردگارش انابه نکند تا قلبش را به سوی هدایت فرماید؛ او را هدایت نخواهد کرد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{اللَّـهُ يَجْتَبِي إِلَيْهِ مَن يَشَاءُ وَيَهْدِي إِلَيْهِ مَن يُنِيبُ ﴿١٣﴾} صدق الله العظيم [الشورى].
{ خداوند هر کس را بخواهد برمی‌گزیند، و کسی را که به سوی او بازگردد و انابه کند، هدایت می‌کند}
وهرکس با امید و آرزوی این که پروردگارش راه حق را به او نشان دهد؛ در جستجوی آن باشد، پروردگارش او را به سوی راه راست سوق خواهد داد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ وَإِنَّ اللَّـهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ ﴿٦٩﴾} صدق الله العظيم [العنكبوت].
{ و آنها که در راه ما تلاش و جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.}
خدایا ابلاغ کردم خدایا شاهد باش...
به یقین بدانید؛ در کتاب خدا حرمت مسجد الحرام مانند حرمت مسجد الأقصی است و راز و حکمت معراج و اسرای محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلم که از مسجد الحرام آغاز شد و سپس به مسجد الأقصی رفت در همین نهفته است؛ چون هردوی آنها مبارکند و برکسانی که به کفر خود نسبت به خدا و کتابش شهادت داده‌اند حرام و از آن جا که در کتاب خدا حرمت مسجد الحرام مانند حرمت مسجد الأقصی است؛ لذا خداوند تعالی می‌فرماید:
{سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ} صدق الله العظيم [الإسراء:1].
{پاک و منزّه است خدایی که بنده‌اش را در یک شب، از مسجد الحرام به مسجد الاقصی -که گرداگردش را پربرکت ساخته‌ایم- برد، تا برخی از آیات خود را به او نشان دهیم؛ چرا که او شنوا و بیناست.}
رئیس عبد الفتاح السيسي اگر از خدا می‌ترسی گذرگاه رفح را باز کن و فرموده خداوند تعالى را به یاد داشته باش:

{أَتَخْشَوْنَهُمْ ۚ فَاللَّـهُ أَحَقُّ أَن تَخْشَوْهُ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ ﴿١٣﴾} صدق الله العظيم [التوبة].
{ آیا از آنها می‌ترسید؟! با اینکه خداوند سزاوارتر است که از او بترسید، اگر مؤمن هستید!}
ولی اگر در قلبت از یهود بیش از خداوند می‌ترسی؛ خواهی دانست که خداوند شدید العقاب است و جز خدا ولی و ناصری برای تو و امثال تو پیدا نمی‌شود؛ مگر این که اعلان کنی در راه خدا از ملامت احدی هراس نداری و گذرگاه رفح را ۲۴ ساعته باز نگه می‌کنی وهرکس از مردم مصر که می‌خواهند؛ـمی‌توانندـ برای جنگ همراه برادران فلسطینی‌شان برای دفاع از حرمت مسجد الأقصی عازم شوند و اجر تو با خداست ولو این که خودت ارتشی نفرستی. اما اگر رحم نکنی و نگذاری رحمت خدا برسد (کمک نکنی و راه کمک را ببندی ) بشارت عذاب دردناک الهی را به تو و امثال تو می‌دهم. اما هنوز نسبت به تو خوش‌بین هستیم. پس ای رهبران عرب دستانتان را در دست مرد طیب اردوغان بگذارید هم چنین دست به دست تمام رهبران نصاری- مسیحی- که از سیاست‌های دشمن خدا و دشمن شما ودشمن نصاری یعنی دونالپ ترامپ و پوتین رئیس جمهور روسیه بیزارند بدهید؛ و اگر خداوند دونالد ترامپ را بکشد؛ بوش کوچک برای ریاست جمهوری امریکا سزاوارتر است و او ( بوش پسر ) تغییر کرده است(قد تغیر)

وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله رَبّ العالمين..
خليفة الله وعبده الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.

[SIZE=5]

اقتباس المشاركة: 287211 من الموضوع: عــــاجل : تحذيرٌ ونذيرٌ لكافة البشر ..





الإمام ناصر محمد اليماني
05 - رمضان - 1439 هـ
20 - 05 - 2018 مـ
12:51 مساءً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )

[ لمتابعة رابط المشاركـة الأصليّة للبيان ]
http://www.nasser-yamani.com/showthread.php?t=34884
ــــــــــــــــــــــــ



عــــاجل : تحذيرٌ ونذيرٌ لكافة البشر ..

بسم الله الرحمن الرحيم رَبّ السماوات والأرض وما بينهما وربّ العرش العظيم، والصلاة والسلام على كافة رُسل الله أجمعين من أوّلهم إلى خاتمهم محمد رسول الله وعلى من تبعهم بإحسانٍ إلى يوم الدين، أمّا بعد..

اسمعوا وعوا واعقلوا قول الله تعالى:
{كَلَّا وَالْقَمَرِ ﴿٣٢﴾ وَاللَّيْلِ إِذْ أَدْبَرَ ﴿٣٣﴾ وَالصُّبْحِ إِذَا أَسْفَرَ ﴿٣٤﴾ إِنَّهَا لَإِحْدَى الْكُبَرِ ﴿٣٥﴾ نَذِيرًا لِّلْبَشَرِ ﴿٣٦﴾ لِمَن شَاءَ مِنكُمْ أَن يَتَقَدَّمَ أَوْ يَتَأَخَّرَ ﴿٣٧﴾} صدق الله العظيم [المدثر].

فذلك حدثٌ كونيٌّ جعله من أشراط الساعة الكبرى وجعله الله من آيات التصديق لخليفة الله في الأرض الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني الذي يجاهد البشر بمحكم الذكر القرآن العظيم جهاداً كبيراً معذرةً إلى ربّكم ولعلهم يتقون.

وربّما يودّ أحد السائلين من البشر أن يقول: يا ناصر محمد اليماني لقد أفزعتنا بعنوان هذا البيان (عاجل ... تحذيرٌ ونذيرٌ لكافة البشر)
فمن ثم تؤكد النذير لكافة البشر من محكم القرآن العظيم بقول الله تعالى: {كَلَّا وَالْقَمَرِ ﴿٣٢﴾ وَاللَّيْلِ إِذْ أَدْبَرَ ﴿٣٣﴾ وَالصُّبْحِ إِذَا أَسْفَرَ ﴿٣٤﴾ إِنَّهَا لَإِحْدَى الْكُبَرِ ﴿٣٥﴾ نَذِيرًا لِّلْبَشَرِ ﴿٣٦﴾ لِمَن شَاءَ مِنكُمْ أَن يَتَقَدَّمَ أَوْ يَتَأَخَّرَ ﴿٣٧﴾} صدق الله العظيم، ألا تزيدنا علماً ما يقصد الله بهذا الحدث الكوني عن تمام البدر؟ أليس لكل شهرٍ قمريٍّ منازل يبدأ بهلال الشهر في غرّة الشهر الأولى ومن بعد مضي أربعة عشر يوماً من ميلاد الشهر يدخل القمر في مرحلة الإبدار ليلة الخامس عشر من الشهر، وتلك ليلة النصف من الشهر القمريّ لا جدال فيها بين اثنين من البشر العقلاء، ويعلم بذلك راعي الغنم والعالِم؛ بل يعلمها كافة البشر القارئ والأميّ، كون مواقيت الأهلّة هي للناس جميعاً يستطيع كلّ البشر معرفة ليلة النصف من الشهر وذلك بعد انتهاء مراحل أهلّة الشهر ليلةً بعد أخرى، وبعد مضي أربعة عشر يوماً تماماً فمن ثم يشرق القمر في آخر نهار يوم الرابع عشر، فمن ثم يدخل بدْء مرحلة طور القمر البدر، كون القمر يظهر قرصاً للناظرين بالأفق الشرقيّ والشمس تقابله بالأفق الغربيّ لأيّ دولةٍ ما على وجه الأرض، وتسمّى تلك الليلة ليلة النصف من الشهر القمريّ أي ليلة الخامس عشر، ويغرب بالفجر إلى خلال الظلّ كلما اتّجهنا غرباً من مركز الأرض مكة المكرمة. وهذا تعلمه آلاف الأمم الماضية منذ آلاف السنين فلا جدال بين اثنين في كافة البشر الأولين في أول ليالي الإبدار من بعد انتهاء أطوار الأهلّة الأولى للشهر القمريّ وكذلك بعد غروب شمس يوم الخامس عشر ليلة السادس عشر كذلك يظهر بدراً لا يزال قرصاً مكتملاً للناظرين، ولذلك يسمّي البشر ليلة النصف من الشهر وليلة السادس عشر بالليالي البيض، وذلك كون القمر فيها بدراً مكتملاً للناظرين، ولو أنّ رجلَ دكتوراه أو ماجستير متعلمٌ ولابس إفرنجي وكرافتة ونظاراتٍ شمسيّةٍ ذهبيّةٍ فمن ثم يَسأل هذا الرجل الدكتوراه امرأةً عجوزاً أو رجلاً شيبة يبلغان من العمر مائة عامٍ وهم أميّون لا يقرأون ولا يكتبون، فيقول لهما: "هل تعلمان متى ليلة النصف من الشهر؟"، فمن ثم تجدهم مباشرةً يضحكون عليه فيقولان له بلسانٍ واحدٍ: "إنّ القمر البدر يحدث بعد انقضاء أهلّة الشهر الأولى في آخر نهار يوم الرابع عشر فيشرق القمر بدراً ليلة الخامس عشر، فتلك هي ليلة النصف من الشهر قمراً بدراً مُوَقّتاً للناس أجمعين لا يحتاج للقراءة ولا للكتابة ولا شهادة ماجستير ولا دكتوراه ولا شهادة في العلوم العسكريّة ولا البيزنطيّة ولا يحتاج القمر البدر ليلة النصف من الشهر إلى التليسكوب المكبِّر ولا النظارات المُكبّرة، فهل يَخفى القمر البدر للناظرين ليلة القمر البدر في وسط السماء؟ إلا أن تكون أعمى البصر كفيفاً لا تُبصر شيئاً! وهذا لا جدل بين كافة أمم البشر منذ آلاف السنين.

فمن ثم يقول هذا الرجل القارئ صاحب الكرافتة: "وكيف ترون القمر بعد غروب شمس يوم الثالث عشر ليلة الرابع عشر؟"، فمن ثمّ يردّ عليه العجوزان فيقولان: "نراه ليس قرصاً كامل الاستدارة فلا يزال فيه نقصٌ قليلٌ، فحينها نعلم علم اليقين أنه تَبَقّتْ له منزلةٌ واحدةٌ فقط وهي إلى غروب شمس اليوم الرابع عشر، ولذلك تجد من الناس من يصف الجميل من الناس فمثلاً يقولون للطفل أو الصبي ما شاء الله قمر أربعة عشر، ويقصدون بذلك قمر يوم أربعة عشر ليلة الخامس عشر كونه يشرق القمر البدر في آخر نهار اليوم الرابع عشر والشمس بالأفق الغربيّ والقمر بالأفق الشرقيّ عند دخول ليلة النصف من الشهر، فهذا شيء لا يحتاج للجدل بين اثنين من البشر".

فمن ثم يقول هذا الرجل المتفاخر بعلم القراءة والكتابة وشهادة الماجستير والدكتوراه: "ألا تُعلّمانني كيف أعلم نهاية الشهر؟"، فمن ثمّ يردّ عليه العجوزان المصلّيان فيقولان: "قُمْ من منامك يا بني فجر التاسع والعشرين من الشهر فإذا منزلة القمر ظهرت فجر تسعةٍ وعشرين فاعلم أنك لن ترى هلال الشهر الجديد من بعد غروب شمس يوم تسعةٍ وعشرين لأنه لا يمكن أن ترى هلال الشهر القديم فجر تسعة وعشرين إلا أن يكون إتماماً بعد غروب شمس ذلك اليوم، وأما إذا لم ترَ هلالَ آخرِ الشهر فراقب هلال الشهر الجديد من مكانٍ عالٍ برأس جبلٍ أو في منطقةٍ مفتوحةٍ خاليةٍ من الجبال بالأفق الغربيّ لتحري الهلال بعد غروب شمس ذلك اليوم، وإذا لم ترَه فأتمّ الشهر ثلاثين يوماً".

فمن ثم يتدخل الإمام ناصر محمد اليماني وأقول: سبحان الله، رجلٌ شيبة وعجوزٌ امرأةٌ يعلّمان هذا الرجل صاحب الكرافتة الدكتوراه بعلم مواقيت الأهلّة! وذلك تصديقاً لقول الله تعالى: {يَسْأَلُونَكَ عَنِ الْأَهِلَّةِ ۖ قُلْ هِيَ مَوَاقِيتُ لِلنَّاسِ وَالْحَجِّ ۗ وَلَيْسَ الْبِرُّ بِأَن تَأْتُوا الْبُيُوتَ مِن ظُهُورِهَا وَلَـٰكِنَّ الْبِرَّ مَنِ اتَّقَىٰ ۗ وَأْتُوا الْبُيُوتَ مِنْ أَبْوَابِهَا ۚ وَاتَّقُوا اللَّـهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ ﴿١٨٩﴾} صدق الله العظيم [البقرة]، فتذكّروا قول الله تعالى: {يَسْأَلُونَكَ عَنِ الْأهلّة قُلْ هِيَ مَوَاقِيتُ لِلنَّاسِ} صدق الله العظيم.

وإنما الرؤية الصعبة في رؤية هلال الشهر بغرّته الأولى، فإذا ثبتت على أيّ مكانٍ في الأرض فتلك الليلة نفسها حتماً تأتي نفسها ليلة النصف من الشهر للقمر البدر الأول للعالمين ليلة النصف من الشهر، وأمّا الذين لم يشهدوا الهلال فأتمّوا الشهر ثلاثين يوماً فيكتمل البدر ليلة الرابع عشر من صيامهم والتي هي نفسها ليلة الخامس عشر لدى أصحاب الرؤية الأولى.

ولكن يا أيها الشيبة والعجوز بما أنكم أفتيتم بالحقّ أنّ القمر البدر لا يحتاج إلى تليسكوب ليلة النصف من الشهر كون هذا شيء مضحكٌ أن تتم مراقبة القمر البدر ليلة النصف من الشهر بالتليسكوب المكبِّر إلا لمن يريد أن يرى تضاريس القمر بعد اكتمال نهار القمر، ولم تستخدم الأمم الأولى المجهر المكبر ليلة البدر كونها ليلة النصف من الشهر منذ آلاف السنين؛ إلا علماء فلك هذا الزمان! وإنّ هذا لشيءٌ مضحكٌ من العجب، فهل يخفى على الناظرين ليلة البدر ليلة النصف من الشهر يرونه قرصاً دائريّاً سواء يكون بعيداً عن الأرض أم قريباً؟ فهو دائريٌّ يكبر أو يصغر فأهم شيءٍ استدارة قرص القمر، فتلك ليلة النصف من الشهر يدخل القمر طور البدر يراه الناظرون مستديراً، وأمّا أصحاب التلسكوبات فقد يرون شعيرات بأطراف قرص القمر ولو لم يكن مُتَبَقٍ لوصول بدر التمام غير ساعةٍ واحدةٍ فقط، فهل يجوز أن تحسبوا الساعة منزلة تحسب منزلة 24 ساعة؟ فأين تذهبون من عذاب الله رَبّ العالمين؟ فليلة البدر هي ليلة النصف من الشهر ويستكمل البدر تمام شعيرات الساعات خلال تلك الليلة نفسها.

ولكن يا أيها العجوز والشيبة اللذان عمرهما مائة عام؛ قرنٌ كاملٌ وهما يرون أهلّة الشهر: فهل ممكن أن يكتمل منازل الأهلّة بعد مضي أحد عشر يوماً فقط فيظهر آخر نهار الحادي عشر ليلة الثاني عشر؟ فربما تغضبان مني فتقولان: "فهل تهزأ بنا يا هذا؟ فليلة النصف هي ليلة الخامس عشر بعد غروب شمس الرابع عشر، فكيف يبدر القمر ولم يمضِ من الشهر غير أحد عشر يوماً! فإن كنت صادقاً فتالله إن هذا لشيء عجاب، فكيف يبدر القمر قبل ليلة النصف بعدة ليالٍ؟ فمن أنت يا رجل وما شأنك؟".

فمن ثمّ يردّ على أصحاب القرن المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني وأقول لهما: إنّني المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني أمرني ربي بالرؤيا الحقّ أن أنادي في البشر عبر الإنترنت العالميّة وأقول لهم: يا معشر البشر لقد أدركت الشمس القمر تصديقَ شرطٍ من أشراط الساعة الكُبر وآيات التصديق للمهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني، وعلّمني ربي أنّ الإدراك نذيرٌ للبشر وهو أن يتلو الهلال الشمس أي يولد الهلال من قبل الكسوف (الاقتران) فتجتمع به الشمس وقد هو هلال كما حدث في كثيرٍ من أشهر السنين، وحدث في هلال شهر رمضان هذا لعامكم هذا 1439 للسنة القمريّة، ألا وإنّ ليلة النصف يغرب فيها القمر خلال ميقات صلاة الفجر إلى بداية ميقات الظلّ فتلك ليلة النصف من الشهر، وأما ليلة السادس عشر فخلال ميقات الظلّ إلى طلوع الشمس، وأمّا ليلة السابع عشر فتشرق الشمسُ والقمر لا يزال عالياً عن الأفق الغربيّ ولن يغرب بعد، فليعلم علماء الفلك أنّ الحساب الحقّ هو من الغروب إلى الغروب كما يراقبون هلال الشهر من بعد الغروب، ولذلك نتكلم عن غروب القمر ليلة النصف من الشهر أنه خلال نداء وميقات صلاة الفجر إلى بدْء الظلّ وخصوصاً كلّما اتّجهنا إلى ناحية الغرب من مركز الأرض مكة المكرمة كون الهلال حتماً نجده يتأخّر في غروب بدره كلما اتّجهنا غرباً كونه يتأخّر شرقاً ولذلك يتأخّر في غروبه كلما اتّجهنا غرباً من مكة المكرمة، فذلك هو الحساب الدقيق الحقّ للمنازل القمريّة في الكتاب.

وما أريد قوله لكافة البشر هو أنّ الشمس أدركت القمر الإدراك الأكبر في هلال رمضان لعامكم هذا 1439، فلكم حدث الإدراك لكثيرٍ من الشهور، والحمد لله إنّ لله الحجّة البالغة فجميع المسلمين يصلّون الفجر جميعاً في رمضان ويسهرون ليله ويرون فجره، كون كثير من الناس لا يرون الفجر إلا من رمضان إلى رمضان وأمّا في الفطر فتمرّ عليهم صلاة الوتر الوسطى وهم نائمون بتعمدٍ منهم وهم قادرون بسبب وجود التقنية للهواتف والساعات أن يُؤقِّت هاتفه ليُوقظه لأداء صلاة الفجر.

وعلى كل حالٍ، لقد أراني الله كويكب الراجفة يرجف بالأرض، ورغم بعده وقفت مذهولاً على السجادة بعد أن صليت صلاة الفجر في ميقات الظلّ في غرفتي ناظراً إلى كويكب العذاب، وأنا لا أراه بسبب القرب من كروية الأرض وبسبب سرعته التي تساوت بلمح بصري، غير أني أعلم في الرؤيا الحقّ أني أنظر لكويكب العذاب. فبالله عليكم يا معشر البشر تخيلوا كويكباً (نيزك ضخم) ينطلق صوب الأرض بسرعة البصر فتخيلوا عظمة رجفته في الأرض حين وصوله إلى سطحها وهو بسرعة الضوء، فاتقوا الله يا معشر المسلمين لعلكم تفلحون، واستجيبوا لداعي الحقّ من ربكم لعلّ الله ينجّيكم من عذاب كويكب الطاغية من قبل عذاب كوكب سقر اللواحة للبشر، وأكلّمكم عن كويكب الراجفة من قبل الرادفة فكأني أراها قريباً غير أني أُشهد الله وكفى بالله شهيداً أني لا أحدد لا تاريخَ ولا شهرَ وقوعها وإنما ميقاتها الزمنيّ في ميقات صلاتي للصلاة الوسطى بحسب توقيت اليمن ومكة المكرمة كانت الرجفة في ميقات الظلّ وكانت الرؤيا كما يلي:
[ بعد أن صليت ركعتي الفجر قمت من بعد التسليم فنظرت إلى الأفق الشمالي فرأيت الراجفة فجأة ولم يكن في قلبي خوفٌ منها شيئاً ولكني كنت مفزوعاً فقط من همّ قوة رجفتها، فاستدرت عنها إلى ناحية الجنوب الغربيّ قبيل أن ترجف ].


وانتهت الرؤيا قبل سماع الرجفة، ولكن تبيّن لي أن الراجفة حتميّة، ولا أحدد لكم ميعادها حتى ولو كنت أعلمه كون أكثر الناس لا يعقلون.
وأما كوكب العذاب الأكبر فيأتي من الجنوب الأرضي حين يشاء الله، ولم تكن سرعة كوكب سقر كسرعة الضوء؛ بل كأنه طائرةٌ مدنيّةٌ تمرّ بسماء أرض البشر وتمطر على الأرض حجارةً من نار، وأشهدُ الله الواحد القهار.

ويا معشر المعرضين - في عصر بعث الإمام المهديّ - عن خليفة الله إلى اتّباع الحقّ، إن الرؤيا ليست الحجّة عليكم إلا من بعد تصديقها؛ بل الحجّة عليكم آيات الله في محكم القرآن العظيم. تصديقاً لقول الله تعالى: {فَإِنْ أَعْرَضُوا فَقُلْ أَنذَرْتُكُمْ صَاعِقَةً مِّثْلَ صَاعِقَةِ عَادٍ وَثَمُودَ ﴿١٣﴾} صدق الله العظيم [فصلت]. وقد تكون رياح بحر الطور قبل رجفة كويكب العذاب، وما أريد قوله أنه اقترب وفار التنور فترتفع حرارة الشمس على غير العادة، ويعود ذلك بعواقبَ وخيمةٍ على من يشاء الله.

وإني الإمام المهديّ لا أرى المسلمين مسلمين؛ بل أراهم ضُلّالاً عن الصراط المستقيم، فمن يقيهم من عذابٍ أليمٍ؟ إلا أن يعلنوا الخضوع والطاعة لخليفة الله المهديّ ناصر محمد اليماني في عصر الحوار من قبل الظهور والتمكين بعذابٍ أليمٍ فهنا يربحون مُلك الدنيا ومُلك الآخرة. تصديقاً لقول الله تعالى: {أَمْ لِلْإِنسَانِ مَا تَمَنَّىٰ ﴿٢٤﴾ فَلِلَّـهِ الْآخِرَةُ وَالْأُولَىٰ ﴿٢٥﴾} صدق الله العظيم [النجم].

فأيّ مَلك أو أمير أو رئيس يريد مُلك الآخرة والأولى فليعلن بيعته في قناته الفضائيّة - خشية من الله - أنه يبايع الإمام ناصر محمد اليماني، فمن ثم أُبشّره بأنّ الله سوف يزيده قوةً إلى قوته. تصديقاً لقول الله تعالى: {وَيَا قَوْمِ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ ثُمَّ تُوبُوا إِلَيْهِ يُرْسِلِ السَّمَاءَ عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيَزِدْكُمْ قُوَّةً إِلَىٰ قُوَّتِكُمْ وَلَا تَتَوَلَّوْا مُجْرِمِينَ ﴿٥٢﴾} صدق الله العظيم [هود].

وتصديقاً لقول الله تعالى: {وَإِذْ تَأَذَّنَ رَبُّكُمْ لَئِن شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ ۖ وَلَئِن كَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِي لَشَدِيدٌ ﴿٧﴾} صدق الله العظيم [إبراهيم].

وتصديقاً لقول الله تعالى: {ذَٰلِكَ بِأَنَّ اللَّـهَ لَمْ يَكُ مُغَيِّرًا نِّعْمَةً أَنْعَمَهَا عَلَىٰ قَوْمٍ حَتَّىٰ يُغَيِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ ۙ وَأَنَّ اللَّـهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ ﴿٥٣﴾ كَدَأْبِ آلِ فِرْعَوْنَ ۙوَالَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ ۚ كَذَّبُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ فَأَهْلَكْنَاهُم بِذُنُوبِهِمْ وَأَغْرَقْنَا آلَ فِرْعَوْنَ ۚ وَكُلٌّ كَانُوا ظَالِمِينَ ﴿٥٤﴾ إِنَّ شَرَّ الدَّوَابِّ عِندَ اللَّـهِ الَّذِينَ كَفَرُوا فَهُمْ لَا يُؤْمِنُونَ ﴿٥٥﴾ الَّذِينَ عَاهَدتَّ مِنْهُمْ ثُمَّ يَنقُضُونَ عَهْدَهُمْ فِي كُلِّ مَرَّةٍ وَهُمْ لَا يَتَّقُونَ ﴿٥٦﴾ فَإِمَّا تَثْقَفَنَّهُمْ فِي الْحَرْبِ فَشَرِّدْ بِهِم مَّنْ خَلْفَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَذَّكَّرُونَ ﴿٥٧﴾ وَإِمَّا تَخَافَنَّ مِن قَوْمٍ خِيَانَةً فَانبِذْ إِلَيْهِمْ عَلَىٰ سَوَاءٍ ۚ إِنَّ اللَّـهَ لَا يُحِبُّ الْخَائِنِينَ ﴿٥٨﴾ وَلَا يَحْسَبَنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا سَبَقُوا ۚ إِنَّهُمْ لَا يُعْجِزُونَ ﴿٥٩﴾ وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّـهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِن دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّـهُ يَعْلَمُهُمْ ۚ وَمَا تُنفِقُوا مِن شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّـهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنتُمْ لَا تُظْلَمُونَ ﴿٦٠﴾ وَإِن جَنَحُوا لِلسَّلْمِ فَاجْنَحْ لَهَا وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّـهِ ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ ﴿٦١﴾} صدق الله العظيم [الأنفال].

ويا معشر الأنصار السابقين الأخيار في عصر الحوار من قبل الظهور فلا تحددوا تاريخ وشهر العذاب والتزموا بقول الله تعالى: {وَيَقُولُونَ مَتَىٰ هَـٰذَا الْوَعْدُ إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ ﴿٢٥﴾ قُلْ إِنَّمَا الْعِلْمُ عِندَ اللَّـهِ وَإِنَّمَا أَنَا نَذِيرٌ مُّبِينٌ ﴿٢٦﴾} صدق الله العظيم [الملك]، فوالله ثم والله ليس من صالح الدعوة المهديّة تحديد تاريخ وشهر العذاب.

وكذلك نأمركم بالتركيز على هذا البيان وتبليغه عن طريق تويتر والفيسبوك وكلّ وسائل الإعلام التقنيّة ما استطعتم إلى ذلك سبيلاً وأعلم أنّ الأنصار السابقين الأخيار لفي دهشةٍ من علماء المسلمين الكبار وقاداتهم لماذا لا يبصرون الحقّ الجليّ الواضح وضوح الشمس في بيانات الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني كما نراه نحن الأنصار. فمن ثمّ يردّ عليهم المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني وأقول: يا أحبابي في الله إن ذلك بسبب عدم تقوى الله وعدم تمني اتّباع الحقّ. تصديقاً لقول الله تعالى: {يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن تَتَّقُوا اللَّـهَ يَجْعَل لَّكُمْ فُرْقَانًا وَيُكَفِّرْ عَنكُمْ سَيِّئَاتِكُمْ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ۗ وَاللَّـهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ ﴿٢٩﴾} صدق الله العظيم [الأنفال].

ألا والله لا ولن يبصر البيان الحقّ للقرآن العظيم للمهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني إلا الذين ينيبون إلى ربهم ليبصّر قلوبهم أن لا يجعله عليهم عمًى وأن يمدّهم بنورٍ في قلوبهم ليفرّقوا به بين الحقّ والباطل، فهل يستوي الأعمى والبصير؟ ومن لم يجعل الله له نوراً فما له من نورٍ. تصديقاً لقول الله تعالى: {وَمَن لَّمْ يَجْعَلِ اللَّـهُ لَهُ نُورًا فَمَا لَهُ مِن نُّورٍ ﴿٤٠﴾} صدق الله العظيم [النور].

وتصديقاً لقول الله تعالى: {قُلْ هَلْ يَسْتَوِي الْأَعْمَىٰ وَالْبَصِيرُ ۚ أَفَلَا تَتَفَكَّرُونَ ﴿٥٠﴾} صدق الله العظيم [الأنعام].

وتصديقاً لقول الله تعالى: {وَلَوْ جَعَلْنَاهُ قُرْآنًا أَعْجَمِيًّا لَّقَالُوا لَوْلَا فُصِّلَتْ آيَاتُهُ ۖأَأَعْجَمِيٌّ وَعَرَبِيٌّ ۗ قُلْ هُوَ لِلَّذِينَ آمَنُوا هُدًى وَشِفَاءٌ ۖ وَالَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ فِي آذَانِهِمْ وَقْرٌ وَهُوَ عَلَيْهِمْ عَمًى ۚ أُولَـٰئِكَ يُنَادَوْنَ مِن مَّكَانٍ بَعِيدٍ ﴿٤٤﴾} صدق الله العظيم [فصلت].

ولن يهدي الله قلب عبدٍ فيُبصر قلبه أنه الحقّ حتى يتمنّى اتّباع الحقّ وينيب إلى ربّه ليهدي قلبه إلى الحقّ. تصديقاً لقول الله تعالى: {اللَّـهُ يَجْتَبِي إِلَيْهِ مَن يَشَاءُ وَيَهْدِي إِلَيْهِ مَن يُنِيبُ ﴿١٣﴾} صدق الله العظيم [الشورى].

فمن بحث راجياً من ربه أن يريه سبيل الحقّ فسوف يهديه الله إلى سبيل الحقّ. تصديقا لقول الله تعالى: {وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ وَإِنَّ اللَّـهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ ﴿٦٩﴾} صدق الله العظيم [العنكبوت].

اللهم قد بلغت اللهم فاشهد ..

واعلموا علم اليقين أنّ حرمة المسجد الحرام في كتاب الله كحرمة المسجد الأقصى وفي ذلك تكمن الحكمة من إسراء محمدٍ رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلم بادِئ الأمر من المسجد الحرام إلى المسجد الأقصى كونهما مباركان الاثنان ومحرمان على الذين يشهدون على أنفسهم بالكفر بالله وكتابه، وبما أنّ حرمة المسجد الحرام كحرمة المسجد الأقصى في كتاب الله ولذلك قال الله تعالى: {سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ} صدق الله العظيم [الإسراء:1].

فافتح معبر رفح يا أيها الرئيس عبد الفتاح السيسي إن كنت تخاف الله، فتذكروا قول الله تعالى: {أَتَخْشَوْنَهُمْ ۚ فَاللَّـهُ أَحَقُّ أَن تَخْشَوْهُ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ ﴿١٣﴾} صدق الله العظيم [التوبة].

وأما إذا كان اليهود في قلبك أشدّ رهبةً من الله فسوف تعلم أنّ الله شديد العقاب ولن تجد لك من دون الله ولياً ولا نصيراً أنت ومن كان على شاكلتك إلا أن تعلن أنك لا تخاف في الله لومة لائمٍ وتفتح معبر رفح على مدار 24 ساعةٍ، ومن أراد من الشعب المصري أن يذهب للقتال مع الشعب الفلسطيني للدفاع عن حرمة المسجد الأقصى فأجرك على الله ولو لم ترسل جيشاً، أمّا أنك لا ترحم ولا تترك رحمة الله تنزل فأبشّركم بعذابٍ أليمٍ ومن كان على شاكلتك، ولا نزال نظنّ فيك خيراً فضعوا أيديكم بيد الرجل الطيب أردوغان يا معشر قادة العرب، وكذلك لتضعوا أيدكم بأيدي كافة قادات النصارى الكارهين لسياسة عدوّ الله وعدوّكم وعدوّ النصارى دونالد ترامب وبوتن الرئيس الروسي، وإذا قتلَ اللهُ دونالد ترامب فبوش الأصغر أولى برئاسة أمريكا؛ وقد تغيّر.

وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله رَبّ العالمين..
خليفة الله وعبده الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
______________